Gå til innhold

Pek-og-klikk-eventyret Thimbleweed Park er gratis på PC nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gratis? Det koster faktisk tårer og blod når man må installere epic butikken.

 

Pft. Jeg synes det er helt greit når det er gratis.. Jeg nekter dog å bruke penger i den butikken.

 

Hvorfor ikke skrive at det er gratis på Epic games istedenfor til pc? Det ville jo gjort tittelen mye mer reel. Er dette noe dere har begynt med for å skape klikk?

Tviler på at det er en click-bait. Det er jo i grunnen riktig at den er gratis på PC når den er i Epic butikken.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kan hende det ikke faller som clickbait, men du er vel enig at tittelen hadde vært bedre om pc hadde vært byttet ut mot epic games. Som er plassen man faktisk laster ned det nevnte spillet.

Nei, jeg er helt uenig. Så lenge teksten i artikkelen sier det så er det nok. Man kan ikke begynne å klage hver gang en journalist ikke skriver tittelen 100% slik man ønsker det.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke bedre at tittel inneholder hvor produktet kan lastes ned fra? Jeg er ikke ute etter å klage, gjør jeg det så er det litt mer "klagete". 

 

Dette var mer ment som et spørsmål, sette diskusjon rundt tittelen som jeg stusset over. Det at det tolkes som klaging for jeg bare beklage men jeg mener at dette burde vel kunne diskuteres uten å gå helt på forsvars siden. For det var ikke ment som et angrep. 

 

Men det at du er helt uenig at butikknavn hvor spillet lastes ned hører hjemme i tittelen og at ingen andre har sagt noe viser jo bare at det ikke er noen som deler mitt syn og at dere har gjort alt rett :) 

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke skrive at det er gratis på Epic games istedenfor til pc? Det ville jo gjort tittelen mye mer reel. Er dette noe dere har begynt med for å skape klikk?

 

Det står i ingressen at det gjelder Epic Store (det som står under tittelen). Det vises på forsiden, men det kan hende det ikke dukker opp i enkelte Facebook-delinger, dersom tittelen er for lang. Jeg tror ikke det er tilfellet her. Vi prøver ikke å lure noen til å klikke seg inn, for det tjener vi ikke på på lang sikt, siden det vil gi reaksjoner og senke troverdigheten vår. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...