Gå til innhold

Israel kan bli fjerde nasjon som lander på månen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Eventyret" André (med apostrofen aksenten feil vei?) sikter til er at han mener jorden er flat og dermed romfart, og rommet for den saks skyld ikke eksisterer. Det er selvfølgelig bare trolling fra hans side, eller uvitenhet. Jeg tipper trolling, mtp det meste av hans innlegg - hele 16 stk - omtrent utelukkende handler om dette.

 

Men det jeg egentlig lurer på; hvordan får jeg blokkert brukere på forumet igjen? Sliter med å finne det. Har gjort det før.

 

Edit: Fant det.

Kontrollpanel - Ignorerte medlemmer - Legg til en ny bruker i listen min

Endret av XmasB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Savner forresten en litt mer korrekt beskrivelse av hvordan "orbital mechanics" faktisk fungerer i artikkelen. Det er ikke sånn at "månens gravitasjon tar over jobben" som ved magi og plasserer fartøyet i bane. Når fartøyet kommer i posisjon må den relative farten reduseres for å komme i bane, for å unngå å bli slynget videre. I praksis foretas det her en Hohmann-bane.

 

Kan også være at jeg er litt miljøskadet av blant annet Kerbal Space Program.

Lenke til kommentar

Det er en akutt aksent, ikke en apostrof, skal du kritisere, så gjør det i det minste riktig.

 

Du har så rett, så rett. My bad. Mens det som er brukt i brukernavnet her er en grav aksent. Da lærte jeg noe i dag og. Jeg fikk i det minste oppfrisket det som forhåpentligvis er gammel skolelærdom. :)

Endret av XmasB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...