Gå til innhold

Nå får Tesla egen hundemodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte greier. Da mangler bare muligheten for begge disse modusene på en gang - Hvis hunden min sitter i bilen og folk ikke ser på skjermen at det er ok temperatur vil jeg gjerne vite hvem som knuste ruta uten grunn.

 

Veldig kult at Tesla slipper slike funksjoner som OTA-oppdateringer, men skulle også ønske de fokuserte mer på nyttige funksjoner som dette i stedet for å bruke utviklertid på prompepute og julemodus.

 

Jeg mistenker at de ikke har brukt spesielt mange arbeidstimer på prompemodusen og julemodus, men sånt er nok i stor grad ting som regnes inn i reklamebudsjettet, og ikke så mye i utviklingsbudsjettet. Sånn jeg ser det er alternativet at de bruker mye ressurser på tv-reklame som vi ikke får se en gang i Norge.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Veldig kult at Tesla slipper slike funksjoner som OTA-oppdateringer, men skulle også ønske de fokuserte mer på nyttige funksjoner som dette i stedet for å bruke utviklertid på prompepute og julemodus.

 

Slike funksjoner gir jo nye utviklere en mulighet til å gjøre seg kjent samt mer. Så jeg er ikke så negativ til slikt lengere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig kult at Tesla slipper slike funksjoner som OTA-oppdateringer, men skulle også ønske de fokuserte mer på nyttige funksjoner som dette i stedet for å bruke utviklertid på prompepute og julemodus.

 

Det er nok ikke samme personell som sitter på utvikling av bilens styringssystemer etc, som lager disse kuriositetene.

Lenke til kommentar

Den ene modusen er hvis man skal campe i bilen. Mens den andre er for om du skal la hunden være igjen alene i bilen mens du er å gjør noe annet 

 

:wee:

 

/captain awaaaay 

Det står en melding på skjermen om at "Bilen står i hundemodus med klimaanlegg på, og eieren kommer snart tilbake. Innetemperaturen i bilen er XX grader." Eller noe i den duren, og selvsagt på engelsk. :)

Lenke til kommentar

Flotte greier. Da mangler bare muligheten for begge disse modusene på en gang - Hvis hunden min sitter i bilen og folk ikke ser på skjermen at det er ok temperatur vil jeg gjerne vite hvem som knuste ruta uten grunn.

 

Jeg mistenker at de ikke har brukt spesielt mange arbeidstimer på prompemodusen og julemodus, men sånt er nok i stor grad ting som regnes inn i reklamebudsjettet, og ikke så mye i utviklingsbudsjettet. Sånn jeg ser det er alternativet at de bruker mye ressurser på tv-reklame som vi ikke får se en gang i Norge.

Du får vel vite det etter anmeldelsen om dyremishandling er innlevert uansett? Enten anmeldelsen er rettmessig eller leveres på feilaktig grunnlag.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...