Gå til innhold

– Vi lager ikke Titanfall 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er jo ganske utrolig hvor dårlig det gikk med både Titanfall og Titanfall 2, så at de valgte å gjøre det på denne måten gir helt mening. Blir spennende å se om de klarer å vidreutvikle spillet slik at det overlever måner og år. Men her må de være rask på ballen så folk ikke blir lei med det første. 

 

Skal sies at jeg har sittet i nesten 6 timer i strekk å spilt dette spillet med helt fremmede mennesker, så dette var ekstremt gøy. Og noe jeg lot meg merke spesielt av er at det ikke føles som et "ordinært" battle royale spill. 

 

Vil forøvrig anbefale alle som vil spille dette spillet å gå innom denne discord kanalen her: https://discord.gg/jgtYtbS

Er helt sjukt hvor mange som spiller i den kanalen der. Når jeg begynte å spille der i kveld så var det rundt 30+ squads der. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Ser for meg at Respawn kunne laget et sinnsykt bra boots on the ground fps spill. Skaperne står trossalt bak noen av de beste call of duty spillene gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser for meg at Respawn kunne laget et sinnsykt bra boots on the ground fps spill. Skaperne står trossalt bak noen av de beste call of duty spillene gjennom tidene.

 

Helt enig. De folkene der er helt sjuukt dyktige på spill. Det er litt overaskende at de ikke har laget noe som ligner en "modern-skyter", men for å være ærlig så ser jeg ikke helt behovet nå når Apex er kommet.. Det viser bare hvor mye peiling de har. 

Lenke til kommentar

Ikke egentlig: https://www.gameinformer.com/2019/02/04/respawn-says-ea-had-no-hand-in-the-development-of-apex-legends

Spillet var også påstartet før EA oppkjøpet.

 

Men ja, kan være verdt å ha EA i bakhodet, da de kan påvirke hvilken retning spillet tar fra her.

 

Poenget er jo at så fort EA er involvert i noe, så er det boikott, død og fordervelse lang vei uansett hvem utvikleren er og hvordan produktet er. Men av en merkelig grunn er det ikke tilfelle her.. det lovprises og hylles... det er tilogmed lootboxer i spillet, men det gjør ikke noe.

 

Skjønn det den som kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Poenget er jo at så fort EA er involvert i noe, så er det boikott, død og fordervelse lang vei uansett hvem utvikleren er og hvordan produktet er. Men av en merkelig grunn er det ikke tilfelle her.. det lovprises og hylles... det er tilogmed lootboxer i spillet, men det gjør ikke noe.

 

Skjønn det den som kan.

Syns du virkelig er på bærtur her.

Det er like viktig at vi som spillere gir feedback på det vi mener er god praksis, så vel som det så er dårlig praksis(som det har vært mye av i det siste), ellers kommer vi nok aldri noen veien.

Jeg må ærlig talt si at Apex Legends gjør det bra, lootboxes er lootboxes, men her er de mer spiselige enn hva vi normalt sett får servert:

- Spillet er først og fremst gratis

- Ingen duplikater

- Klar oversikt over hva sjansen er for de forskjellige kvalitetene

- Kun kosmetisk gjenstander

- Du får en gratis lootbox hver gang du levler opp

- Man kan kjøpe gjenstandene direkte uten å gå via en lootbox.

Lenke til kommentar

Syns du virkelig er på bærtur her.

Det er like viktig at vi som spillere gir feedback på det vi mener er god praksis, så vel som det så er dårlig praksis(som det har vært mye av i det siste), ellers kommer vi nok aldri noen veien.

Jeg må ærlig talt si at Apex Legends gjør det bra, lootboxes er lootboxes, men her er de mer spiselige enn hva vi normalt sett får servert:

- Spillet er først og fremst gratis

- Ingen duplikater

- Klar oversikt over hva sjansen er for de forskjellige kvalitetene

- Kun kosmetisk gjenstander

- Du får en gratis lootbox hver gang du levler opp

- Man kan kjøpe gjenstandene direkte uten å gå via en lootbox.

 

Du misser jo hele poenget, igjen.

Ta deg en tur på youtube og sjekk kommentarene på BF5 og Anthem videoer. Spilla kunne fått 99% score på metacritics, men folk dømmer det nord og ned fordi EA er utgiveren. Aldri sett så mye oppgulp. Ta Anthem.. BioWare har konsekvent sagt at det ikke blir pay2win i spillet. Kun kosmetiske kjøp, hvor du ser hva du får. Folk kunne ikke brydd seg mindre, det er jo EA som er utgiveren. Spiller ingen rolle hvor bra det er.

 

Mens i dette spillet, ja da er det ingen som bryr seg. Det har nok veldig mye å si at det "plutselig" ble utgitt, og folk har ikke fått tid til å gjøre seg opp konkrete meninger, men kastet seg på "BR" bølgen. "Å, er det EA som har gitt ut?Greit da, det var jo litt gøy."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kommentarfeltet på youtube er en cesspool. Med det sagt, så blir BFV og Anthem kritisert mye, noe ufortjent, men og veldig mye fortjent. Forbrukere kan til tider være ganske urimelige, og gjør til tider hobby ut av det å kommentere negativ på YouTube på et spill de selv aldri har testet.

Har langt mer kritikk til BFV enn jeg har til Apex.

Dessuten lykkes Respawn veldig med markedsføringstrategien sin, eller dvs. den de valgte å ikke ha:

"We're doing a free to play game, with essentially loot boxes, after we were bought by EA, and it's not Titanfall 3. It's the perfect recipe for a marketing plan to go awry, so why have that - let's just ship the game and let players play."

Hvordan tror du youtube kommentarene hadde sett ut til EA F2P battle royal med lootbokser, om spillet ble annonsert et halv år i veien? Spillet hadde vært dødt før det ble tilgjengelig.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...