Gå til innhold

Titanfall-utvikleren lanserer Apex Legends, et gratis battle royale-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal sies at den nedlastingen ikke gikk fort akkurat. Men spillet så nå artig ut utifra det vi har fått vist og det jeg har sett på av streams til nå, så får vi se hvordan det er når man først kommer seg inn i spillet å får testet det ut selv.

 

 

Edit: Får egentlig en følelse av at de har tatt inspirasjon fra overwatch og putta det inn i en battle royal pakning.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal sies at den nedlastingen ikke gikk fort akkurat. Men spillet så nå artig ut utifra det vi har fått vist og det jeg har sett på av streams til nå, så får vi se hvordan det er når man først kommer seg inn i spillet å får testet det ut selv.

 

 

Edit: Får egentlig en følelse av at de har tatt inspirasjon fra overwatch og putta det inn i en battle royal pakning.

 

Merkelig.. Jeg laster ned med 35 MB/s. 

Lenke til kommentar

Og dette overrasket meg veldig. Vet Respawn er flinke men fy flate dette var gøy! Det er en kombinasjon av Overwatch og Blackout i en langt mer polert utgave. Alt er ufattelig bra gjennomført. Abilitiene er rett og slett helt råe å se på. Du har med parkour bevegelsen fra Titanfall også og omgivelsene gir rom for heftige battles. Ingen vente lobby, 3 manns squad der man må velge en hero med unike abilities og så har en i teamet ansvaret for å velge hvor man skal droppe.

 

Dette var virkelig noe helt nytt innenfor BR sjangeren. Tror Respawn har scoret en innertier med spillet her.

Endret av Avean
  • Liker 4
Lenke til kommentar

spilt en del runder nå. Var bare 2 på disc men veldig moro. Veldig polished, merket egentlig ikke no krøll de rundene jeg spilte. 

 

Likte veldig godt måten de har gjort det med landing at man kan fly helt samlet med en som styrer. 

 

Og ping systemet med å merke items og varsle om fiender fungerte knall bra. 

 

også fett at legendary items ingame hadde passive buffs på seg. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spilt et par runder og er også veldig overasket over dette. Dog har jeg lagt merke til at det muligens er noe performance problemer?

 

Også er det vist lootbokser, men det kom ikke som noen overaskelse. Så lenge du kan kjøpe ting utenom så er det vel greit.

 

Også veldig kult at de ikke sa noe på forhånd, tror faktisk det hjalp spillet en del.

Lenke til kommentar

Spilt et par runder og er også veldig overasket over dette. Dog har jeg lagt merke til at det muligens er noe performance problemer?

 

Også er det vist lootbokser, men det kom ikke som noen overaskelse. Så lenge du kan kjøpe ting utenom så er det vel greit.

 

Også veldig kult at de ikke sa noe på forhånd, tror faktisk det hjalp spillet en del.

Ang loot boxes så var det vel 7.4% sjanse for ledgendary og ikke mulig få duplicates.

 

Trur også alt kan låses opp med scrap. Tilsynelatende en litt snillere overwatch modell

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ang loot boxes så var det vel 7.4% sjanse for ledgendary og ikke mulig få duplicates.

 

Trur også alt kan låses opp med scrap. Tilsynelatende en litt snillere overwatch modell

 

Ja, vi får se. Nå kan du allerede betale for å kjøpe items etter hva jeg kan se, men lurer litt på hva du kan kjøpe vs hva du kan åpne. 

Lenke til kommentar

Spilt et par runder og er også veldig overasket over dette. Dog har jeg lagt merke til at det muligens er noe performance problemer?

 

Også er det vist lootbokser, men det kom ikke som noen overaskelse. Så lenge du kan kjøpe ting utenom så er det vel greit.

 

Også veldig kult at de ikke sa noe på forhånd, tror faktisk det hjalp spillet en del.

Jeg hadde en del stutter men løste det med denne guiden https://www.gamingscan.com/best-settings-for-apex-legends/

 

Det fikset det for min del :) satte vsync i nvidia kontrollpanel til "fast" :) 3570k og gtx 970 og 16GB ram her.

 

Edit: Kan jo legge til at jeg syntes spillet var ganske gøy også! Samme tempoet som Black ops 4 og "feelingen" til titanfall spillene, god kombo det!

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...