Gå til innhold

Dette er en Harley-Davidson elscooter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt.

 

Er den bedre på alt?

Fra tester så skal elektrisk være bedre på akselerasjon, pris, balanse, støy.

Nå kan man jo også få kjøpt "fake" oljeflekk på ebay til å legge under så ennå et argument mindre mot el-Harley.  :w00t: 

Lenke til kommentar

 

Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt.

 

Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk :)

Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det.

Lenke til kommentar

 

 

Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt.

 

Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk :)

Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det.

Det er noe av grunnen til at mange ikke kan fordra dette levenet. Ta den på henger og reis langt inn i skogen og ikke plag oss andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det.

Det sa folk om bil i 2012 også. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt.

 

Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk :)

Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det.

Det er noe av grunnen til at mange ikke kan fordra dette levenet. Ta den på henger og reis langt inn i skogen og ikke plag oss andre.

Noe av poenget er jo faktisk å irritere slike som deg. :-)))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...