Gå til innhold

KORTTEST: Termopose til mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en samsung s9+ og står ganske mye ski, også når det er veldig kaldt.

Har bare mobilen på innerlomma og har fortsatt tilgode å oppleve en veldig stor forskjell på batteriet.

Men legger man mobilen i en vott i fryseren får den jo ikke noe varmekilde, oppbevart på en innerlomme vil den vel få et kontinuerlig sig av lunk :wee:

Lenke til kommentar

Alle jakker har innerlomme(termopose) og sammen med en slank batteribank kan man både lade telefonen OG holde den varm samtidig, men mange unyttige ting kan også være kuuuult....... ?     

 

Faktisk har ikke alle det, litt overrasket over at min svea jakke ikke har dette for eksempel. Og det er en ganske populær modell.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har testet med en polpose, og jeg kan si med sikkerhet at mens mobilen hadde lite utbytte av det, så hadde jeg et mye større et, fordi jeg måtte nesten drikke opp det som var i posen for å få plass til min Nokia 3210.

 

Polpose. Prøv å si det ti ganger så fort som du kan.

Ahoy. Tjo-bing.

Påske, hva er defforno faenskap. I-want-to-rock, du-dudududuh-dudududuh, I want to rock!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg leser denne artikkelen, så må det være et mareritt å eie en el-bil. Men el.bil eiere kommer vel med en fantastisk forklaring på dette :)

 

Kunne vært greit å vite hva du mener skulle utløse et mareritt. Batteriene i en elbil har jo fordel av MYE mindre ytre overflate sammenlignet med volum og kapasitet. Den avgitte varmen under bruk blir dermed bedre tatt vare på. Samtidig har jo svært mange modeller oppvarming av batteriet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...