Gå til innhold

Endelig blir også hårfønerne trådløse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Volo-grunnlegger Ryan Goldman sier han var lei av å se frisørene i hårsalongene hans vikle seg inn i kabler, og at det var årsaken til å utvikle Volo Go."

 

Må ærlig innrømme at i alle de årene jeg har gått hos frisør har det å "vikle seg inn kabelen" aldri skjedd. Litt sånn halvslapt argument der altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"...og hele fire timer på kald-innstillingen"

 

Jeg er stum av beundring.

 

Btw, fruen sin mobil er alltid tom for strøm, mac'en er alltid tom for strøm og det trådløse headsettet hennes er alltid tomt for strøm.

 

Volo har laget et problem på en løsning som alltid har funket.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mjeh. Dyson er overlegent, spesielt på "lav" støynivå. Er vet bare snakk om tid før Dyson kommer med batteri til sitt.

 

Er de nå det? Har du prøvd og sammenlignet med toppmodeller fra f.eks Panasonic eller Philips?

 

De sa det samme med Dyson støvsugere (v8,v10,v12), så vi kjøpte en men jeg ser ærlig talt ikke på hvilken måte den er så veldig mye bedre enn tilsvarende modeller fra ovennevnte merker ( + Electrolux) så for vår del så angrer vi litt.

 

For all del, det er et bra produkt, men på langt så bra som hypen skal ha det til. Litt som Apple, Tesla, Fitbit, GoPro med andre ord.

Lenke til kommentar

Som nevnt i andre innlegg, flere ting på batteri er en våt drøm for økt salg. Brått må produkter som varte i maaaange år byttes hyppigere pga. batteridriften.

 

Jeg er ikke veldig opptatt av miljøvern, men å utvinne og produsere batteripakker til varer som ikke er bærbare, er litt tull.

En kan jo kalle en føner bærbar, men de fleste føner seg på et baderom eller sted med speil, der er det også strøm.

Dessuten vil noe som er lett og lite, brått bli stort, tungt og klumpete. Altså ikke  noe man tar med på reisen.

 

Jeg savner også litt mer kilder på omfanget av frisører som har viklet seg inn i hårfønerledning.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Du vet jo hvor klønete folk kan være? :D

 

….. videolink......

 

En føner med ledning er jo dødsfellen i forhold til de heeelt vanlige uhellene aaaalle kjenner igjen på videoen.

 

Holder man føneren over hodet i en sirkulær bevegelse, kan jo ledningen surre seg fast rundt halsen! Det er sikkert en haug med andre eksempler også. Artikkelen fortjener virkelig denne saklige og gode debatten i diskusjonsfeltet.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

 

Du vet jo hvor klønete folk kan være? :D

 

….. videolink......

 

En føner med ledning er jo dødsfellen i forhold til de heeelt vanlige uhellene aaaalle kjenner igjen på videoen.

 

Holder man føneren over hodet i en sirkulær bevegelse, kan jo ledningen surre seg fast rundt halsen! Det er sikkert en haug med andre eksempler også. Artikkelen fortjener virkelig denne saklige og gode debatten i diskusjonsfeltet.

Så du mener at man ubevisst kan begå selvmord ved å føne håret i en sirkulær bevegelse over hodet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...