Gå til innhold

Konkurrentene langer ut mot Telias nye abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

– Hos oss i Telenor er vi opptatt av å tilby hva kundene har behov for og etterspør. Våre kundeundersøkelser viser at det er begrenset etterspørsel etter abonnement med flere begrensninger til en relativt høy månedspris skriver Anders Krokan.

 

Eh nei, hva trodde du kundene ville svare Krokan?

Trodde du noen ville svare unisont JA til dyre abonnement med masse begrensninger?

 

Hva med å se til Telenor Danmark hvor dere med letthet klarer ubegrenset data for 300 kroner måneden?

https://www.telenor.dk/shop/abonnementer/

  • Liker 5
Lenke til kommentar

«Under lanseringen av det nye abonnementet var leder for Telia Privat, Håkon Loftus, tydelig på at de ikke kaller abonnementet sitt for ubegrenset, men at kundene ikke trenger å begrense seg.»

 

Sakset fra Telia.no: «Ubegrenset tilgang til en hel verden av underholdning. Uansett hvor du er.»

 

Nei, de kaller det ikke ubegrenset...

 

Men det ER derimot ubegrenset. Selv om hastigheten går ned til 3Mbps.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

– Hos oss i Telenor er vi opptatt av å tilby hva kundene har behov for og etterspør. Våre kundeundersøkelser viser at det er begrenset etterspørsel etter abonnement med flere begrensninger til en relativt høy månedspris skriver Anders Krokan.

 

Eh nei, hva trodde du kundene ville svare Krokan?

Trodde du noen ville svare unisont JA til dyre abonnement med masse begrensninger?

 

Hva med å se til Telenor Danmark hvor dere med letthet klarer ubegrenset data for 300 kroner måneden?

https://www.telenor.dk/shop/abonnementer/

Elsker når folk sammenligner Norge med Danmark?

Det er vesentlig dyrere å bygge og drifte mobilnett i Norge enn på en pannekake som Danmark... Kan ikke sammenlignes.

 

Men ang Telenor så er de jo Norges dyreste operatør og prøver å klore seg fast til prisingen sin med tåpelige unnskyldninger.

Endret av iPhoneXs
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"– Hos oss i Telenor er vi opptatt av å tilby hva kundene har behov for og etterspør. Våre kundeundersøkelser viser at det er begrenset etterspørsel etter abonnement med flere begrensninger til en relativt høy månedspris skriver Anders Krokan."

Det er klart ingen svarer at de ønsker dyrere abonnement med flere begrensninger, hvem i alle dager er ved sine fulle fem når de stiller et slikt spørsmål til kunder? Og attpåtil bruker det som et argument i en slik diskusjon.

Forbrukere er interessert i et abonnement med en bekymringsfri mengde data til en god pris. At begrensningen i så måte gjelder etter X-antall GB synes jeg er helt greit, så lenge det står i stil med prisen. Telia sitt abonnement kunne med fordel ha vært 100 kr billigere, da tror jeg de hadde hatt en vinner. Og kanskje en 20 GB høyere grense før struping.

Vi får se hvor lang tid det tar før man faktisk besitter et abonnement med ubegrenset data og følelsen av bekymringsfritt bruk til en fast og forutsigbar månedspris. Det kommer nok :)

Endret av TheMoonMan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ang Chilimobil, er det bare jeg som opplever og ikke ha denne sms greia? Jeg bruker data som bare det men har ikke fått den eneste varsel på og sende en sms for å fornye.

Hadde sms i starten. men i går brukte jeg 20gb uten en eneste sms. minside sier at jeg fortsatt er på 399 abb med 1000gb og 12 gb i eu. men regninene sier jeg er på ny abb. så mye tull enda regner jeg med

Lenke til kommentar

Hadde sms i starten. men i går brukte jeg 20gb uten en eneste sms. minside sier at jeg fortsatt er på 399 abb med 1000gb og 12 gb i eu. men regninene sier jeg er på ny abb. så mye tull enda regner jeg med

Nøyaktig det samme her. Er ikke helt stabilt enda tror jeg, de hadde visst noe vedlikehold nå denne helga som var.

Skulle ringe inn til kundeservice i dag for å få satt på noen sperringer for teletorg og det, men det kunne ikke gjøre det fordi de ventet på en oppdatering på systemene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...