Gå til innhold

Bethesda avviser rykter om at Fallout 76 blir «free to play»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke heller folk holde seg saklige og klage over hvor ufattelig dårlig spillet var isteden. Jeg sitter ikke å griner over at en kasse-tv jeg kjøpte for 20 år siden nå gis vekk på finn.no

(overdramatisert metafor, for de som ikke skjønte det)

 

Det er noen spill som bare burde "dø ut" i fred. Dette er et av de. Og det sier jeg, som en som har spilt samtlige fallout spill (dessverre også dette).

 

En sidesak som jeg finner morsomt er at alle "godtgjørelsene" de gir, er atoms, som man må spille spillet for å ha glede av. Så det er nok supert for de 10 som fortsatt spiller det, men til frustrasjon for resten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv som Fallout-fan så ville ikke engang gratis fått meg til å spille dette.

 

Haha. Eg e egentlig "old school" FO fan, men helt enig. Glad å høre at selv fans fornekter dette hånet mot spill.

 

Det e så mange store utviklere som har gått på trynet det siste året eller to. Eg koser meg. Har sjøl spillt spill i 25+ år og de siste 10 årene har det gått en vei, men endelig gått for langt.

 

Det de ikkje skjønner endå e at de lager ikkje spill til 15åringen på rommet sitt lengre, men en stor kundebase e voksne, ressurs sterke folk som ikkje godtar piss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sitter ikke å griner over at en kasse-tv jeg kjøpte for 20 år siden nå gis vekk på finn.no

(overdramatisert metafor, for de som ikke skjønte det)

 

Ikkje dette en sammenligning og ikkje metafor?

(Sant, men tuller)

 

Enig. Skjønner ikkje de som følger med på sånt. Spillet endrer seg ikkje basert på prislappen.

 

Kan forstå frustrasjonen over å ha kjøpt drit, men sånn går det når man ikkje gidder vente 3 dager på "full review"

Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli gratis iløpet av året. Så klart disse ryktene blir avkreftet, Bethesda vil ikke ha en ny runde med negativ oppmersomhet nå.

Det ville klikket helt for alle som kastet penger etter dette oppgulpet av et spill om det ble gratis nå.

Bethesda venter bare så lenge de tror er lenge nok. Det blir hysteri uansett. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...