Gå til innhold

Porsche vil doble Taycan-produksjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke dette si at de vil produsere mer enn de fleste andre elbil-produsenter? Og det med en "luksusbil"?

 

Nei.

Det betyr at de kanskje kommer en gang til å produsere 40000 i året.

 

Det er mange som har høyere volum allerede per i dag: https://insideevs.com/global-november-sales-record-electric-cars/. 8 modeller med ca. 40000+ solgte per november i fjor.

 

Men det betyr ikke at det ikke er en imponerende sattsing fra Porsche.

Lenke til kommentar

De som jobber hos Porsche vet å tukle med utmerket gode design. Derfor blir det misvisende å bruke datakonstruerte bilder av forhåndsmodellen til å demonstrere hva folk faktisk kjøper. Den bilen som testes ser ikke slik ut. Ikke er det rent estetiske endringer som er gjort heller…

 

Jeg tror de kunne produsert bilen fra bildene her i lavt volum til høye priser, uansett hvor mange biler de selger av "Taycan".

Lenke til kommentar

De som jobber hos Porsche vet å tukle med utmerket gode design. Derfor blir det misvisende å bruke datakonstruerte bilder av forhåndsmodellen til å demonstrere hva folk faktisk kjøper. Den bilen som testes ser ikke slik ut. Ikke er det rent estetiske endringer som er gjort heller…

 

Jeg tror de kunne produsert bilen fra bildene her i lavt volum til høye priser, uansett hvor mange biler de selger av "Taycan".

 

Er det sluppet noen bilder av hvordan produksjonsmodellen blir seende ut da? Jeg har ikke funnet annet en bilder av prototypen, og da er det vel ikke så misvisende å bruke bilder av den. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...