Gå til innhold

– EA har kansellert nytt Star Wars-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Star Wars Jedi: Fallen Order er heldigvis fortsatt under utvikling hos Respawn Entertainment. De er folkene bak Titanfall, så har mer troen på det uansett. Man kan si hva man vil om Titanfall, men de våget å gjøre noe nytt med PvP biten, og historien i Titanfall 2 var rimelig bra. Tror det største problemet med den franchisen er horrible lanseringstidspunkt.

 

Har knapt hørt om dette andre, så gjør meg lite at det er kansellert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sannsynligvis på grunn av battlefront og nå battlefield v.

 

De siste star wars filmene har heller ikke gjort det så bra.

 

Synd når "fans" skal ødelegge så mye for alle andre.

 

Meir nærliggende grunn, kan jo være EA sin handtering av "fansen", som igjen resulterer i dårlige salgstall, som igjen tvinger EA til å stenge ned høg risiko prosjekt, for å holde redusere seg til melkeku franchiser som Battlefield og Fifa.

 

Synd, då eit skikkelig SW single player spel, hadde vært spennande.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig liker jeg star wars pga universet og tidvis gode historier. Actionen er en bonus.

Så for meg er egentlig bare SP spill særlig spennende ang. SW spill. Og særlig da RPG.

 

Trur ikke jeg er helt alene da Knights of the Old Republic er sett på som et av de beste spillene.

 

Men spilte også de originale battlefront spillene MYE så er mulig om det bare er bra lagd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sannsynligvis på grunn av battlefront og nå battlefield v.

 

De siste star wars filmene har heller ikke gjort det så bra.

 

Synd når "fans" skal ødelegge så mye for alle andre.

 

Vet ikke hvor du har tankesettet ditt men Battlefront solgte 10 millioner kopier bare de første to månedene, kan til en viss grad skjønne battlefield men der er det mer som kommer. Når det kommer til Star Wars så går det ikke dårlig der heller, til nå har alle filmene etter Disney oppkjøpet bort sett fra Solo gjort det markant bedre enn før.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor du har tankesettet ditt men Battlefront solgte 10 millioner kopier bare de første to månedene, kan til en viss grad skjønne battlefield men der er det mer som kommer. Når det kommer til Star Wars så går det ikke dårlig der heller, til nå har alle filmene etter Disney oppkjøpet bort sett fra Solo gjort det markant bedre enn før.

 

Battlefront solgte 10 millioner, EA ville det skulle selge 15 mill, minst, på den tiden, med andre ord fra EA sine aksjeeiere sitt synspunkt var battlefront en total flopp. 

Å tjene inn 500% av utgiftene er ikke bra nok de må tjene inn helst 2000% eller mer helst ville de bare komme hjem til folk å ta penga dems rett ut av lomma, desverrre er det lover mot slikt(ikke at EA bryr seg så mye om lover) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vet ikke hvor du har tankesettet ditt men Battlefront solgte 10 millioner kopier bare de første to månedene, kan til en viss grad skjønne battlefield men der er det mer som kommer. Når det kommer til Star Wars så går det ikke dårlig der heller, til nå har alle filmene etter Disney oppkjøpet bort sett fra Solo gjort det markant bedre enn før.

 

Battlefront solgte 10 millioner, EA ville det skulle selge 15 mill, minst, på den tiden, med andre ord fra EA sine aksjeeiere sitt synspunkt var battlefront en total flopp. 

Å tjene inn 500% av utgiftene er ikke bra nok de må tjene inn helst 2000% eller mer helst ville de bare komme hjem til folk å ta penga dems rett ut av lomma, desverrre er det lover mot slikt(ikke at EA bryr seg så mye om lover) 

Kan du omformulere den setningen? Slet litt med å forstå "tjene inn helst 2000% eller mer helst ville de bare komme hjem til folk å ta penga dems rett ut av lomma". Det er noe som heter komma og punktum + jeg sa bare at 10 millioner er bra, ikke hva EA mener om det. Jeg trenger i tillegg å forstå hva du mener videre om at EA ikke bryr seg om lover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"ifølge utgiveren ble spillet for lineært – noe fans visstnok ikke ville ha lenger."

 

Hvem er disse fansene? Jeg er ikke en av de. Skulle gjerne sett et slikt SW spill.

 

EA elsker å si at fansen ikke vil ha lineære spill. Det er en oppfatning de er veldig glade i, for det sammenfaller utmerket med strategien om å lage spill som spillerne spiller så lenge som mulig. Sporer tilbake til forretting naturligvis, da aktive brukere er lettere å få penger ut av enn inaktive. Hovedproblemet med det er jo naturligvis at utsagnet ikke er korrekt, som gjør det til nok en måte mikrotransaksjoner ødelegger spill.

Endret av Elgen-Hansi
  • Liker 5
Lenke til kommentar

EA elsker å si at fansen ikke vil ha lineære spill. Det er en oppfatning de er veldig glade i, for det sammenfaller utmerket med strategien om å lage spill som spillerne spiller så lenge som mulig. Sporer tilbake til forretting naturligvis, da aktive brukere er lettere å få penger ut av enn inaktive. Hovedproblemet med det er jo naturligvis at utsagnet ikke er korrekt, som gjør det til nok en måte mikrotransaksjoner ødelegger spill.

 

EA er spillverdens Trump, totalt inkompitent, du burde begynne å selge dopapir, selv om jeg er sikker på at de ville greie å fucke opp det også.

 

Gang på gang viser EA at de ikke vet hva spillere vil ha, de lager ting folk ikke vil ha, de nekter og lage ting folk vil ha, og mye av tiden når de lager noe fans vil ha, lager de det dårlig. 

De setter utviklere til på lage spill de ikke er gode på å lage og når spill går dårlig skylder de på utviklerne osv. 

 

Så EA er rett og slett inkompitente, de vet ikke hva brukermassen egentlig vil  ha, men innbilder seg hva de vil ha. 

 

Jeg er sikker på at EA klør seg jævlig i hode over God of War, et spill som ikke skulle solgt mer enn 30 kopier totalt i følge EA sine påstander om linære spill. 

Eller hva med RDR2? Greit det er open world men er singleplayer(også noe EA er vedlig sikre på at folk ikke vil ha)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"ifølge utgiveren ble spillet for lineært – noe fans visstnok ikke ville ha lenger."

 

Hvem er disse fansene? Jeg er ikke en av de. Skulle gjerne sett et slikt SW spill.

 

Ja takk til flere linære spill. Jeg er av typen som er fullstappet etter å ha vært igjennom type åpen verden spill. Etter å ha spillt igjennom Red Dead Redemption 2, og stort sett  prøvd å holde meg til historien og oppdragene der...er jeg ferdig med åpen verden spill for ganske lang tid fremover.

 

Hadde jeg fått ett Ubisoft spill mellom hendene nå hadde jeg nok spydd.

Endret av Mala
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ja takk til flere linære spill. Jeg er av typen som er fullstappet etter å ha vært igjennom type åpen verden spill. Etter å ha spillt igjennom Red Dead Redemption 2, og stort sett  prøvd å holde meg til historien og oppdragene der...er jeg ferdig med åpen verden spill for ganske lang tid fremover.

 

Hadde jeg fått ett Ubisoft spill mellom hendene nå hadde jeg nok spydd.

Helt enig. Skulle gjerne hatt flere lineære spill med fokus på story. Greit at de ikke trenger å være som gamle FF hvor hver eneste lille utstikker i kartet betydde skattekiste eller sidequest, men flere spill ala last of us, god of war, tomb raider, uncharted hadde absolutt vært forfriskende :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sannsynligvis på grunn av battlefront og nå battlefield v.

 

De siste star wars filmene har heller ikke gjort det så bra.

 

Synd når "fans" skal ødelegge så mye for alle andre.

 

Jeg tror du har misforstått hvordan dette med spill- og filmproduksjon fungerer. Med mindre jeg misforstår hva du prøver å si, så virker det som at du mener det er fansen (forbrukeren) som er skyld i at disse floppa; At EA er skyldfri, ja til og med et offer kanskje, i denne sammenhengen.

  1. Er det fans av Star Wars som bestemte at progresjonssystemet skulle lages slik at du MÅTTE punge ut i store hauger for å i det hele tatt ha progresjon uten å spille 168 timer i uka? (Battlefront)
  2. Er det fansen som har laget uinspirerte filmer, som er laget på en nå meget daff oppskrift etter Action Blockbuster anno 2015 (Transformers og Avengers)? (Nye Star Wars-filmene)
  3. Er det fans som har sluppet mer eller mindre det samme spillet år etter år etter år etter år etter år? (BF). I realiteten er hver release bare en stat reset.

 

De som ødelegger for andre er den iherdige gjengen apologeter som, tradisjon tro, med nebb og klør, forsvarer en industri som ønsker intet annet enn r*vkjøre dem så mye som mulig, uten en eneste skruppel, i sin desperate kamp etter uendelig økende vekst. Det er nærmest noe reliøst over denne oppførselen og måten å tenke på. Dette minner om samme mentale tilstand som man finner hos religiøse folk som lukker øya når ypperstepresten forgriper seg på ungene deres. Samme typen folk som forsvarer Dow når de dumper giftig avfall i drikkevannskilden deres.

Endret av Snøspade
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"ifølge utgiveren ble spillet for lineært – noe fans visstnok ikke ville ha lenger."

 

Hvem er disse fansene? Jeg er ikke en av de. Skulle gjerne sett et slikt SW spill.

 

Noen gang snakket med noen som deler antall timer det tar å komme gjennom et spill på hvor mye det kostet? Der har du dem.

Lenke til kommentar

Jeg tror du har misforstått hvordan dette med spill- og filmproduksjon fungerer. Med mindre jeg misforstår hva du prøver å si, så virker det som at du mener det er fansen (forbrukeren) som er skyld i at disse floppa; At EA er skyldfri, ja til og med et offer kanskje, i denne sammenhengen.

 

  • Er det fans av Star Wars som bestemte at progresjonssystemet skulle lages slik at du MÅTTE punge ut i store hauger for å i det hele tatt ha progresjon uten å spille 168 timer i uka? (Battlefront)
  • Er det fansen som har laget uinspirerte filmer, som er laget på en nå meget daff oppskrift etter Action Blockbuster anno 2015 (Transformers og Avengers)? (Nye Star Wars-filmene)
  • Er det fans som har sluppet mer eller mindre det samme spillet år etter år etter år etter år etter år? (BF). I realiteten er hver release bare en stat reset.
 

De som ødelegger for andre er den iherdige gjengen apologeter som, tradisjon tro, med nebb og klør, forsvarer en industri som ønsker intet annet enn r*vkjøre dem så mye som mulig, uten en eneste skruppel, i sin desperate kamp etter uendelig økende vekst. Det er nærmest noe reliøst over denne oppførselen og måten å tenke på. Dette minner om samme mentale tilstand som man finner hos religiøse folk som lukker øya når ypperstepresten forgriper seg på ungene deres. Samme typen folk som forsvarer Dow når de dumper giftig avfall i drikkevannskilden deres.

Det er ikke noe tvil at EA er grådige, men det er mer de er inkompetente. Alt de gjør fucker de opp på en eller annen måte.

De skjønner seg ikke på markedet (de forventet store salg på det første dead space (ny ip I en sjanger som ikke var stor på den tiden)

De ber utviklere lage spill de ikke har laget før.

Så ja de er gårdige, men de er også ekstremt inkompetente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...