Gå til innhold

Ville tilstander i ordkrig mellom Unity og selskapet bak SpatialOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det nøyaktig som Unity ikke liker med SpatioalOS som platform? "Improbable is violating our EULA" er litt vagt.

 

Edit: fra bloggen til Unity:

 

"if a third party service wants to run the Unity Runtime in the cloud with their additional SDK, we consider this a platform. In these cases, we require the service to be an approved Unity platform partner. These partnerships enable broad and robust platform support so developers can be successful. We enter into these partnerships all the time. This kind of partnership is what we have continuously worked towards with Improbable."

 

Det virker som at Unity ønsker å ha kontroll over spill som kjører serverne i skyen med egen software. Samtidig gir Unitys ToS uttrykk for at man ikke kan strømme deres platform på YouTube eller Twitch..?

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange som leser overskriften, dropper selve artikkelen, og hopper rett på kommentarfeltet? Ser dette stadig vekk. Det står jo rett ut, svart på hvitt, at Improbable har visst om endringene i mange måneder, men gitt fullstendig blaffen. Og fordi de nå er først ute med å skylde på Unity, er det Unity som er den store, stygge ulven her. Bare fordi man er først ute med å kaste skyld på noen, betyr det IKKE at man automatisk har rett. Nå sier jeg ikke at Unity er uskyldige. Jeg sier bare at jeg ikke kjenner saken, så jeg kan ikke uttale meg om den. Skulle tro det gjelder dere andre også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange som leser overskriften, dropper selve artikkelen, og hopper rett på kommentarfeltet? Ser dette stadig vekk. Det står jo rett ut, svart på hvitt, at Improbable har visst om endringene i mange måneder, men gitt fullstendig blaffen. Og fordi de nå er først ute med å skylde på Unity, er det Unity som er den store, stygge ulven her. Bare fordi man er først ute med å kaste skyld på noen, betyr det IKKE at man automatisk har rett. Nå sier jeg ikke at Unity er uskyldige. Jeg sier bare at jeg ikke kjenner saken, så jeg kan ikke uttale meg om den. Skulle tro det gjelder dere andre også.

Det er bare to kommentarer her før du kom med denne bemerkningen, så her har du gått litt fort i svingene. Unity virker også å få en del kritikk av sine egne brukere, om man leser kommentarfeltet til bloggen deres.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...