Gå til innhold

Epic Games-butikken innfører angrerett på spillkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra dem har fått det skikkelig på plass nå. Synes denne butikken er en frisk pust ifra Steam sin mørke,triste butikk som er ned dynga med søppel. Håper at dem dropper et anmeldelse system da det viser seg ganske klart på Steam at det er totalt bortkasta. 

 

Anmeldelse systemet på steam er greit i noen scenarioer. Du kan se dersom en utvikler har sluppet en dårlig oppdatering eller lagt til uretferdig mtx etter release. Er desverre blitt mer vanlig å slippe ut dårlige microtransaksjoner etter release sånn att det kan få bedre reviews av media.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hører utrolig mye positivt om denne butikken om dagen. Men føler vel selv at den bare er bare-bones og nikjip. Ser ikke noe potensiale og ingen fordeler med den for min egen del. Steam har så sykt mange tilbud og gode deals hele året, og man har i tillegg nesten hele spillbiblioteket sitt her (med unntak av litt spredning over til retrosjappa GoG og Battlenet), og er fornøyd med det. Jeg som kunde gir maximalt bengalakk i all politikken bak, avgifter for utviklere og monopol. Vil bare ha en samla platform med gode priser jeg. Og det har jeg i Steam.

 

Origin, UPlay, Epic og Windows Store er bare mer tjas og mas. Så jeg kan klare meg fint uten jeg altså.

 

Angrerett var ikkeno umiddelbart innsalgspunkt for meg.

Lenke til kommentar

Anmeldelse systemet på steam er greit i noen scenarioer. Du kan se dersom en utvikler har sluppet en dårlig oppdatering eller lagt til uretferdig mtx etter release. Er desverre blitt mer vanlig å slippe ut dårlige microtransaksjoner etter release sånn att det kan få bedre reviews av media.

 

Når dem må ha spesielle tiltak på plass for å "beskyte seg selv" mot pubertale spillere som "review bomber". Og om en leser endel anmeldelser utenom disse "review bomb" periodene at vi kan fint klare oss uten anmeldelse systemet på Steam. Og en får lyst å vaske seg om en går inn på forum biten pga all dritten.

 

Men fra et teknisk support synspunkt om en har problemer så kan Steam forumet på dem forskjellige spillene være fint. 

 

Men ellers....nei takk. Bare masse negativitet og dritt ifra en alt for stor gruppe spillere som bidrar med absolutt ingenting positivt. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...