Gå til innhold

TEST: Zowie by BenQ S2 Divina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er spennende nyheter. Solide og driftssikre mus leveres nok en gang fra Zowie. Et av de desidert beste argumentene er at mus leveres uten software, kun med hardware knapper. Dette er noe jeg skulle ønske flere produsenter tok etter.

 

Ikke nok med at man må laste ned programvare fra andre produsenter, men hos Razer må man i tillegg logge inn for å endre dpi. Et hån mot brukervennlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I over skriften står det "Over seksti prosent av CS-proffar spelar med dette merket, og me forstår kvifor."

 

Og hvor mange prosent av CS-proffene er sponset på utstyr av BenQ? Jeg vil tippe over seksti prosent.

 

Veldig mange, Zowie og BenQ sponser utrolig mange lag. For meg ser dette ut som en plastikkmus som kommer til å generere mye friksjon når du holder den som resulterer i svette. Den ser dårlig laget ut. Men kan være passformen er knall men syns materialet burde være mer "grippy".

Lenke til kommentar

I over skriften står det "Over seksti prosent av CS-proffar spelar med dette merket, og me forstår kvifor."

 

Og hvor mange prosent av CS-proffene er sponset på utstyr av BenQ? Jeg vil tippe over seksti prosent.

Generelt sett får CS-proffar spele med det dei vil av mus, sjølv om andre produsentar har sponsa dei. Ein ville sett langt fleire mus frå dei store selskapa om det var sponsing det gjekk på. Dei har sjølvsagt sponsa nokre lag, men vil tru det handlar meir om skjermar enn mus i så fall. 

 

Det er vel ikkje akkurat kontroversielt å seie at Zowie lagar nokre av dei beste datamusene til CS, heller. 

Endret av iR' BR34K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...