Gå til innhold

Endeleg får dei med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Veldig koselig nyhet.

 

Dog ville jeg nok kjøpt meg en G-sync skjerm for å være sikker på at det ikke blir store problemer. Er alltid ett eller annet som kan gå gale.

Lenke til kommentar

Veldig koselig nyhet.

 

Dog ville jeg nok kjøpt meg en G-sync skjerm for å være sikker på at det ikke blir store problemer. Er alltid ett eller annet som kan gå gale.

Er på markedet for en ny PC-skjerm, og har en Acer Predator 27"XB1 hjemme på prøving. Klarer dog ikke helt å slutte å irritere meg over at Nvidia skal ha 1000,-+ for at jeg skal være sikret en tearfri hverdag. Jeg skal også bygge meg en ny PC og vurderer nå sterkt å gå over til AMD/Radeon for å kunne stå bedre stilt mtp støtte for åpen teknologi. Skjermen skal uansett tilbake da jeg sliter med for lyst bilde i Win 8.1. (Spill funker veldig bra, men får ikke godt bilde på skrivebordet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

"Endeleg får dei med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync" nå hadde strengt tatt de med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync før også, det krevde bare at de måtte ha en AMD-skjermkort  i tillegg :p

Lenke til kommentar

Er på markedet for en ny PC-skjerm, og har en Acer Predator 27"XB1 hjemme på prøving. Klarer dog ikke helt å slutte å irritere meg over at Nvidia skal ha 1000,-+ for at jeg skal være sikret en tearfri hverdag. Jeg skal også bygge meg en ny PC og vurderer nå sterkt å gå over til AMD/Radeon for å kunne stå bedre stilt mtp støtte for åpen teknologi. Skjermen skal uansett tilbake da jeg sliter med for lyst bilde i Win 8.1. (Spill funker veldig bra, men får ikke godt bilde på skrivebordet)

Hørtes ut som er problem med feil instillinger på skjerm eller skjermkort med tanke på sortnivå. Prøv å bytt mellom RGB (0-255) og YCbCr (16-235).

Endret av Allostasis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikkje berre dei skjermane på kompatibilitetslista som kan brukast, men det er berre dei Freesync blir slått på automatisk på.

 

Nvidia opnar for at alle skjermar med Adaptive Sync, men brukeren må aktiverer det sjølv, og dei garanterer ikkje kor godt det vil fungere.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...