Gå til innhold

SNIKTITT: Asus ROG Mothership At ingen har gjort dette før er kriminelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men bare en full-hd skjerm? meh

"bare" en full HD-skjerm med 144hz - Jeg ville aldri valgt noe over det, på en 17" skjermflate til spill.

Hadde prislappen ligget på rundt 25 lapper hadde dette verdt midt i blinken, men det er vel bare 1/2 av prisen..

Endret av Pj0ter
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

men bare en full-hd skjerm? meh

"bare" en full HD-skjerm med 144hz - Jeg ville aldri valgt noe over det, på en 17" skjermflate til spill.

Hadde prislappen ligget på rundt 25 lapper hadde dette verdt midt i blinken, men det er vel bare 1/2 av prisen..

enig, men med en sinnsyk prislapp forventer jeg et sinnykt bra produkt, dog med mer enn full hd skjerm

Lenke til kommentar

Dette kunne man vel fint fått til med en egnet monitor etter eget ønske og en Intel Skull liknende NUC "tapet på baksiden. Så har man også mulighet for å velge eget tastatur. Behøver man en rå GPU da, så kan man jo gå for et eksternt GPU-kabinett som tråkler avgårde på USB-C. Blir ikke like bærbart, men man kunne gjemt den under kontorpulten med patentbånd opp i bordplaten elns..

 

Med tiden så kommer det enten raskere USB, eller arvtagere som eksterne GPU-kort kan kjøre sin trafikk over til NUC-en din.

Endret av G
Lenke til kommentar

Tror dere må ta en titt på historien for dette er ikke ny formfaktor. Har selv eid og solgt tilsvarende formfaktor (bare mye kulere) da jeg jobbet i Dell.

Dell XPS M2010 var Dell sitt forsøk på en meget kraftig gamingmaskin med potensielt DOBBLE nvidia kort, svære disker, cpu mm. Og innebygd håndtak så den så ut som en moderne koffert. Floppet big time da kun spesielt interesserte ville ha en så heftig bærbar gamingmaskin. Prisen når den kom ut lå fra ca 20k til 50k.

 

https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=xps+m2010

Lenke til kommentar
Maskinen med det voldsomme navnet er intet mindre enn en ny formfaktor ... for bærbare spillmaskiner.
...om du ser nøye etter er både maskinvare og skjerm smeltet sammen i ett stykke ...

 

 

Høres ut som om TEK beskriver en 15 år gammel iMac, sånn sett bort fra at denne er bærbar, men enig med de over, ser ut som en forvokst Surface Pro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...