Gå til innhold

Fallout 76-spillere får tre gratis Fallout-spill i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er spill alle burde spille, i alle fall de som liker sjangeren.

i disse spillene kan man gjøre akkurat som man ønsker.

 

hjelpe en liten gutt å finne boka si, sure!

sprenge en utedass og dekke hele landsbyen i dritt? check!

drepe alle sammen i en camp fordi du føler for det? såklart :D

 

btwm husk å ta perken "bloody mess". drepe raiders og andre blir så mye mer brutalt/moro da :)

Endret av Spirre
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet at det er pop å hate spillet, særlig blandt flokkdyra som ikke har prøvd det selv, men jeg liker FO76. Liker at det er chill spill.

Har forresten designet en 3D-printbar Fallout-inspirert Mini-ITX-kabinett. Lakket for å se slitt ut. Kjører 1050TI i den nå, så jeg spiller ikke FO76 med denne, men skal sette inn en GTX 1070 snart. Spiller FO76 på maskin med overklokket Xeon X5690 og GTX1080. https://cults3d.com/en/3d-model/various/nuclear-bomb-pc-case-nuke

post-6185-0-03061400-1545817061_thumb.jpg

Endret av Lynxman
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet at det er pop å hate spillet, særlig blandt flokkdyra som ikke har prøvd det selv, men jeg liker FO76. Liker at det er chill spill.

 

Har forresten designet en 3D-printbar Fallout-inspirert Mini-ITX-kabinett. Lakket for å se slitt ut. Kjører 1050TI i den nå, så jeg spiller ikke FO76 med denne, men skal sette inn en GTX 1070 snart. Spiller FO76 på maskin med overklokket Xeon X5690 og GTX1080. https://cults3d.com/en/3d-model/various/nuclear-bomb-pc-case-nuke

Ga deg en tommel for det kabinettet :)

 

Jeg er nok en av de som har en litt negativ "holdning" til 76, selv om jeg ikke har prøvd det. Flere grunner. Samtlige fallout spill laget etter 1 og 2, er dårligere enn de to første. Fallout har altid stått for gode singel player opplevelser, de færreste ønsket seg en multipkayer fallout. Og selfølgelig alle de negative anmeldelsene av spillet.

 

Min kommentar var litt humoristisk og litt seriøst ment. Mulig det er "pop" med kritikk og at spillet er "chill". Men det har på mange måter gått helt bort fra det som gjorde de gamle spillene bra. De godt skrevene historiene og valgmulighetene.

 

Selv om jeg er negativ til F76, frister det å prøve. Multiplayer fallout lokker jo så klsrt litt ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ga deg en tommel for det kabinettet :)

 

Jeg er nok en av de som har en litt negativ "holdning" til 76, selv om jeg ikke har prøvd det. Flere grunner. Samtlige fallout spill laget etter 1 og 2, er dårligere enn de to første. Fallout har altid stått for gode singel player opplevelser, de færreste ønsket seg en multipkayer fallout. Og selfølgelig alle de negative anmeldelsene av spillet.

 

Min kommentar var litt humoristisk og litt seriøst ment. Mulig det er "pop" med kritikk og at spillet er "chill". Men det har på mange måter gått helt bort fra det som gjorde de gamle spillene bra. De godt skrevene historiene og valgmulighetene.

 

Selv om jeg er negativ til F76, frister det å prøve. Multiplayer fallout lokker jo så klsrt litt ;)

Spillet fungerer bra nå. De har fiksa på veldig mye. Jeg har ikke opplevd en brøkdel av feilene som folk klager på siden jeg kjøpte det for to uker siden. Eneste feilen jeg har opplevd er faktisk den at det henger seg når man går ut av spillet, men det fiksa de på siste oppdateringen. 

Endret av Lynxman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...