Gå til innhold

Apples Airpods er utsolgt i Norge: Dette er de beste alternativene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra

De er også dyrere, har større ladeetui, har dårligere batteri, går inn i ørekanalene og mangler den fantastiske tilkoblingen airpods har. Sikkert ikke mange som slår samtalekvaliteten heller.

 

Fikk tak i et par på black friday og er veldig fornøyd.

Endret av samobil
Lenke til kommentar

 

Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra

 

Jeg er glad for at folk flest faktisk ser ut til å være såpass oppegående og voksne at de ikke går rundt å ser ned på folk på grunn av helt meningsløse ting som dette.

Ser ned på er en ting. Men jeg ler litt hver gang jeg ser noen med Airpods.. Det ser så utrolig jalla ut når noen går med de gyselige pluggene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra

De er også dyrere, har større ladeetui, har dårligere batteri, går inn i ørekanalene og mangler den fantastiske tilkoblingen airpods har. Sikkert ikke mange som slår samtalekvaliteten heller.

 

Fikk tak i et par på black friday og er veldig fornøyd.

Rettelse:

Mange er billigere, fleste har bedre lyd, ofte bedre batteritid og bedre samtalekvalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Alle..alternativer er stort sett bedre enn apple airpods, ser ut som om man har tredd et par dildoer i øra

De er også dyrere, har større ladeetui, har dårligere batteri, går inn i ørekanalene og mangler den fantastiske tilkoblingen airpods har. Sikkert ikke mange som slår samtalekvaliteten heller.

 

Fikk tak i et par på black friday og er veldig fornøyd.

Rettelse:

Mange er billigere, fleste har bedre lyd, ofte bedre batteritid og bedre samtalekvalitet.

Kanskje du burde lese artikkelen du kommenterer på først?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ned på er en ting. Men jeg ler litt hver gang jeg ser noen med Airpods.. Det ser så utrolig jalla ut når noen går med de gyselige pluggene

 

Det å le av andre mennesker er jo faktisk, per definisjon å latterliggjøre dem. Om du ikke klarer å se hvorfor dette blir sidestilt med å se ned på folk og er temmelig spesiell og ikke spesielt moden oppførsel understreker vel hele poenget mitt.

Endret av RamGuy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rettelse:

Mange er billigere, fleste har bedre lyd, ofte bedre batteritid og bedre samtalekvalitet.

 

Om det er så utrolig mange så er det vel fryktelig lett for deg å komme med en grei oversikt over alternativer med bedre lyd, batteritid og samtalekvalitet? Spesielt sistnevnte er jo kanskje en av de tingene AirPods trumfer det meste på. De fleste har helt patetisk kvalitet på mikrofonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...