Gå til innhold

ANMELDELSE: Just Cause 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer aldri til å forstå meg på Gamer sine anmeldelser.

 

"jeg kan med hånden på hjertet si at det er veldig lenge siden jeg hadde det så festlig med et spill, og jeg tar meg selv i å smile mens jeg tenker på det"

 

"Terningkast 6"

 

Altså, nå må dere virkelig bestemme dere for om en anmeldelse skal være subjektiv eller så objektiv som mulig. Går dere for sistnevnte, så passer kanskje karakteren, selv om teksten i anmeldelsen ikke henger helt på greip. Men da kan dere ikke påberope dere subjektivitet hver gang noen kritiserer anmeldelsene deres (som dere forøvrig alltid, og rettmessig, gjør).

 

Uansett hvordan dere vender og vrir på det, så vil anmeldelser være subjektive. Da bør dere behandle karakteren deretter også. Et spill er til for å underholde, og om det "er veldig lenge siden jeg hadde det så festlig med et spill", så fortjener det betydelig mer enn en sekser. Jeg leser i anmeldelsen at du har støtt på problemer, men det viktigste er jo å ha det gøy, og da burde jo karakteren gjenspeile at du har hatt det gøy. Slik det er nå, så blir det som å gi RDR2 en medium karakter fordi man irriterer seg over lange animasjoner og kjip fast travel (noe som har irritert alle). Til syvende og sist føles det som flisespikkeri, all den tid både RDR2 og JC4 virker å oppnå akkurat det de prøver på, og at spillere koser seg på reisen.

 

Om det er NOE Avalanche Studios bør få kritikk for, så er det lanseringstidspunktet. Man lanserer rett og slett ikke et open-world spill rett etter et Rockstar-spill. I tillegg er nok folk rimelig mettet på open-world for i år. Av begge disse grunnene har jeg ikke kjøpt spillet selv, men skal det etter å ha faktisk lest denne anmeldelsen, i stedet for å bare se på karakteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...