Gå til innhold

Chili-kunder frustrert: Må skru av og på telefonen for hver gang de skal be om mer data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er helt håpløst for meg som bruker tlfnett til streaming av tv via Apple tv osv..

Håpløst av Chili. 5gb grense, for så 3 og 3 er latterlig. Får jo ikke sett en 4k film uten og måtte restarte tlf ett par ganger. Og for og ikke snakke om live tv som blant annet sport??

Og for og ikke snakke om den elendige kundeservicen de har. Bare og ta ett kjapt søk på facebooksiden dems etter fredag så ser en lett av de siler ut hva de gidder og svare på og ikke

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt dette styret er jo enda bare et bevis på at Chili ikke klarer å drive det de har reklamert for og setter kjepper i julene på alle som prøver å utnytte tilbudet til det fulle.

 

Nå er det og "bruke" ikke "utnytte".

men jeg er enig. Og de var superraske på og stenge abbo.

taper vel for mye penger på de som håpet på at de fikk fri data ved og lese "fri data med deling"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt dette styret er jo enda bare et bevis på at Chili ikke klarer å drive det de har reklamert for og setter kjepper i julene på alle som prøver å utnytte tilbudet til det fulle.

Ja du prater som du har vett til. Hvis noen hadde prøvd å utnytte deg til det fulle så hadde du gjerne blitt litt sur du og??? hvis ikke så er det bare å si fra så skal eg teste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For vanlige folk som har bredbånd og wifi så er dette aldri et problem. Dette abbonementet er midt i blinken for alle som ikke liker å tenke på mobildatagrenser, men som heller ikke har behov for å utnytte at det er mulig å bruke hele kvoten. Håper ikke nerder som deg ikke ødelegger for oss andre som synest dette er et fantastisk abonnement.

 

Som de fleste nordmenn.. bare sitter på rompa mens de blir r*vkjørt og betaler uten å klage. Godt vi er noen få som sier ifra at å bli r*vkjørt er ikke greit.
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ja du prater som du har vett til. Hvis noen hadde prøvd å utnytte deg til det fulle så hadde du gjerne blitt litt sur du og??? hvis ikke så er det bare å si fra så skal eg teste.

Utnytte blir tolket feil her ser jeg, mener bruke. Altså utnytte det du har rett til. Det er litt som at du har en rekkevidde på en elbil, men når du nærmer deg halvparten så stopper bilen og du får beskjed "Sorry, du kjører for langt".

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

For vanlige folk som har bredbånd og wifi så er dette aldri et problem. Dette abbonementet er midt i blinken for alle som ikke liker å tenke på mobildatagrenser, men som heller ikke har behov for å utnytte at det er mulig å bruke hele kvoten. Håper ikke nerder som deg ikke ødelegger for oss andre som synest dette er et fantastisk abonnement.

Som de fleste nordmenn.. bare sitter på rompa mens de blir r*vkjørt og betaler uten å klage. Godt vi er noen få som sier ifra at å bli r*vkjørt er ikke greit.

Nuvel...

Sitte og godta at de tar deg bakfra er nok det du gjør om du benytter andre abonnement med lite data og dyre priser.

 

Chili gjør ihvertfall ett forsøk på glidemiddel, men så er det noen som ikke synes det er godt nok eller skal utnytte og ødelegge for alle andre...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja du prater som du har vett til. Hvis noen hadde prøvd å utnytte deg til det fulle så hadde du gjerne blitt litt sur du og??? hvis ikke så er det bare å si fra så skal eg teste.

Sitter du med aksjer i chili eller hva? Måten du svarer alle i forsvar til chili får meg rett og slett til og le. 

5gb er jo absolutt ingenting i dagens teknologiske verden. 

 

Selv har jeg rundt 130GB i mnd hvis jeg behersker meg litt. dette hos Telenor, som selv har anbefalt meg chili.

Dette sa jeg var helt uaktuelt, da jeg visste om hvordan kundene ble behandlet.

Kjørte heller på att jeg ville ha en skikkelig rabatt, siden jeg var en trofast og god kunde hos Telenor.. 

 

Ett slikt møkka selskap får ikke en krone av meg. Så da får man heller betale for skikkelig dekning, kundeservice osv.

Må være ett av Norges mest elendige leverandører av mobil abb vi har sett på lenge.

Selger seg vell ut etter og ha etablert seg på markedet, og dumper farsen til en eller annen naiv investor.  :xmas:

 

Edit: Må vell legge til att dette brukes stort sett bare i helgene. Da brevbåndet er stabilt i ukedagene. 

Endret av PondusN
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nuvel...

Sitte og godta at de tar deg bakfra er nok det du gjør om du benytter andre abonnement med lite data og dyre priser.

 

Chili gjør ihvertfall ett forsøk på glidemiddel, men så er det noen som ikke synes det er godt nok eller skal utnytte og ødelegge for alle andre...

 

Så og bli lurt inn i fri data og så bli kasta ut når man kun har brukt 30% av 1000, og så går for og bytte til noen som gir meg mer enn det jeg bruker uten begrensinger, er og bli rævkjørt?

Er jo chili som rævkjører kunder her, og helt uten holdepunkter, og de som blir rævkjørt mest er jo de som betaler 500 kroner for og bruke kanskje 25gb data i mnd uten og bli trakassert av chili....

Du jobber for chili, så dine ord har ingen betydning

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå lovte chili fri data med deling...og jeg kunne levd med og sende sms "Data" for å få 3 nye..

MEN....

noe av det dummeste jeg har opplevd. "nå med deling" står det klart og tydelig på websiden dems.

 

Og jeg har KUN delt til egne enheter.

 

Men noen på chili har bestemt jeg altså ikke overholdt det. Ved en kort og presis sms, at jeg ikke er önsket som kunde, og automatisk overfört til 25gb abbo, som selvsagt var brukt opp....

 

Jeg har mange enheter da.

 

2 pc'er, stasjonær og laptop, playstation og xbox, samt mine 2 telefoner. Alle , egne enheter.

Så folkens, dette med deling, kan dere glemme. Feil markedsføring, juks og bedrag.

jeg anbefaler ICE til de som trenger mobildata, og ikke kan få noenlunde bra Fastlinje.

 

Takk og farvel chili, håper dere går konk. Makan til lureri, og sms terror skal man lete lenge etter.

 

Fri data er alt under 150 gb på en mnd.. dessverre brukte jeg noe over dette....

 

Og det fikk man jo klart se, da de sendte sms i hytt og pine, og brøt samtaler...

 

Nå er det jo spesifisert i vilkårene at du ikke skal bruke det som en erstatning til hjemmenettverk. Du har jo beskrevet din bruk som en erstatning av hjemmenettverk og har derfor brutt retningslinjene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...