Gå til innhold

RYKTE: Hevder Samsung Galaxy S10 kan koste over 15 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XS Max, ikke Plus. Uansett, merkelig hvor godt de skal ta seg betalt for litt mer lagringsplass.

 

Selvfolgelig så finnes det jo en basic model med userioest lite lagring slik at folk bare må betale littegrann til for å få en brukbar unit.

 

2000kr for å oppgradere til brukbar lagringskapasist er vel ikke noe for noen som er villig å betale nesten 13000kr for en mobil? apple veit hvordan en ska ta betalt. =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

S10+ er jo ikke toppmodellen til Samsung, når også Note kommer. De burde som Huawei starte på 8490 kr, og krype ned gradvis mot 6490 som standard utsalgspris. Det sier jeg for deres del, fordi Apple har allerede bevist at selv de ikke klarer å overbevise folk om å betale over 11 000 kr for en basismodell.

Endret av Agentspoon
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

XS Max, ikke Plus. Uansett, merkelig hvor godt de skal ta seg betalt for litt mer lagringsplass.

 

Innebygget RAM er god butikk, uansett om det er Samsung, Apple eller Microsoft ? Gjelder å kjøpe enheter som støtter minnekort i stedet

Jeg svarte RAM men mente lagring. Men det stemmer godt med prisen på RAM fra enkelte også, selv om prisene på dette har falt kraftig, hvertfall på Android

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hevder Samsung Galaxy S10 kan koste over 15 000 kroner:

 

"S10 Plus vil variere fra 899 pund for 128 GB til solide 1399 pund (15 200 kroner) for versjonen med 1 TB lagring."

 

 

Liten skrivefeil i overskriften, skal være "S10 Plus" ikke "S10", men er vel ingen som bryr seg om rykter uansett..

 

Drøyt med 1TB lagring..... kommer De til å fjerne mulighet for minnekort mon tro...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper de kjører gode lanseringskampanjer slik Telenor gjorde hvor du sparte over 2000 kroner om du forhåndsbestilte Samsung Note 9 512 GB hos Telenor slik at den ble nesten samme pris som 128 GB-utgaven.

 

Blir nok ikke S10 med mindre den kommer med noe veldig spennende som Note 9 mangler eller jeg kan velge den som ny jobbmobil istedenfor iPhone XR. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Dette går den veien høna sparker. Nok en produsent anser seg selv som så «eksklusiv» at de må koste mye mer enn nødvendig. De kommer til å slite med salget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det er 3 modeller med 3 forskjellige skjermstørrelser og minnekapasitet

Hvor mange trenger egentlig 1TB..

 

Billigversjonen skal koste 669 pund. Det blir fort 8.000 kr her på berget med vår moms og avgifter ellers. 8.000 er ikke småpenger uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er for dyrt. Punktum.

 

Og jeg regner med at de som kjøper Lite versjonen får ikke like bra kamera som de to andre.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...