Gå til innhold

Foto

ANMELDELSE: Pokémon: Let's Go, Pikachu!

3 svar i denne tråden

#1 Espen Jansen

Espen Jansen

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 713 innlegg
  •   16. juli 2009

Skrevet 6. desember 2018 - 11:04

DtmUlYhVYAAElAc.300x169.jpg

Men synder fra fortiden hindrer Let's Go, Pikachu fra å helt være det Pokémon-spillet vi har ventet på.

ANMELDELSE: Pokémon: Let's Go, Pikachu!
  • 0
Espen Jansen
Skribent for Gamer.no

#2 Schreiber

Schreiber

Bruker

• Medlemmer
  • 7 797 innlegg
  •   12. november 2009

Skrevet 6. desember 2018 - 15:19

"I stedet kan man bare slåss mot og bytte skapninger med folk man kjenner og har på vennelisten sin,"

Feil. Gå til Communicate -> Play with others -> Faraway (Internet). Har ikke prøvd å sloss mot andre her, men jeg har byttet til meg en og annen pokemon herfra, fra folk over hele verden. Ser ingen grunn til hvorfor man ikke kan sloss mot fremmede her også.

Dette innlegget har blitt redigert av Schreiber: 6. desember 2018 - 15:19

• 0

#3 Espen Jansen

Espen Jansen

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 713 innlegg
  •   16. juli 2009

Skrevet 7. desember 2018 - 14:45

"I stedet kan man bare slåss mot og bytte skapninger med folk man kjenner og har på vennelisten sin,"

Feil. Gå til Communicate -> Play with others -> Faraway (Internet). Har ikke prøvd å sloss mot andre her, men jeg har byttet til meg en og annen pokemon herfra, fra folk over hele verden. Ser ingen grunn til hvorfor man ikke kan sloss mot fremmede her også.

Jeg hadde fått inntrykket av at man måtte være venner, men da kan man altså knotte inn tilfeldige kombinasjoner og muligens få til et bytte/en kamp? Det er i så fall litt bedre, men uansett milevis fra en god og brukervennlig løsning.
  • 0
Espen Jansen
Skribent for Gamer.no

#4 Schreiber

Schreiber

Bruker

• Medlemmer
  • 7 797 innlegg
  •   12. november 2009

Skrevet 7. desember 2018 - 17:44

Tror du kanskje bør prøve det før du uttaler deg. Funker helt fint her. ;)

• 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere