Gå til innhold

Bethesda beklager sviktende Fallout 76-kommunikasjon, kunngjør nye utvidelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har fått tilbake pengene sine, deriblant jeg.

Jeg åpnet en support ticket hos Bethesda og var dønn ærlig.

Synes produktet manglet alt som gjorde Fallout bra, og selv etter å ha betalt for spillet inneholdt det mikrotransaksjoner, og at spillet virket som et dårlig forsøk på en cash grab.

 

Fikk tilbake pengene tvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til tross for Bethesdas sedvanlige feil og mangler i spillet var det likevel en ting som irriterte meg mer enn alt av ingame bugs og "features"... mangelen på 21:9 støtte... i 2018... seriøst liksom?

Joda, ordnes om en manuelt går inn i en konfigurasjons fil og endrer litt men skulle vært unødvendig. Jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De beklager dårlig kommunikasjon, men de beklager ikke for et elendig produkt de lurte folk til å kjøpe på direkte løgner?

Dette er et produkt som er lappet sammen (kopiert fra fallout 4) så billig som mulig for at Bethesda skal få seg et spill med gjentagende inntekt. Bra å se at folk ikke finner seg i dette lenger.

Dette lover ikke godt for neste Elder Scrolls, eller Starfield, som de skal bruke samme gamle utdaterte grafikkmotor på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Til tross for Bethesdas sedvanlige feil og mangler i spillet var det likevel en ting som irriterte meg mer enn alt av ingame bugs og "features"... mangelen på 21:9 støtte... i 2018... seriøst liksom?

Joda, ordnes om en manuelt går inn i en konfigurasjons fil og endrer litt men skulle vært unødvendig. Jaja.

 

Støtte for 21:9 kommer i den andre oppdateringen, ifølge artikkelen.
Lenke til kommentar

De beklager dårlig kommunikasjon, men de beklager ikke for et elendig produkt de lurte folk til å kjøpe på direkte løgner?

Dette er et produkt som er lappet sammen (kopiert fra fallout 4) så billig som mulig for at Bethesda skal få seg et spill med gjentagende inntekt. Bra å se at folk ikke finner seg i dette lenger.

Dette lover ikke godt for neste Elder Scrolls, eller Starfield, som de skal bruke samme gamle utdaterte grafikkmotor på.

 

Pokemon har jo bra grafikk :-) elder scrolls i Pokemon drakt! Det hadde vært noe.

Lenke til kommentar

Sååå, cosmetics du kan kjøpe med ingame currency etter noen timers spill irriterer deg såpass mye? Kan jeg få anbefalle at du utelukkende holder deg til indiespill eller brettspill heretter, cuz you're in for an ugly surprise. Personlig syns jeg det er helt greit. Vanlig spillere kan få skins ved å spille spillet og de som ønsker å støtte spillet og utviklerne kan legge igjen litt penger. Det er ingenting i shoppen som påvirker gameplay whatsoever. Ingenting i nærheten av ea, valve, blizzard, square-enix, ubisoft osv osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sååå, cosmetics du kan kjøpe med ingame currency etter noen timers spill irriterer deg såpass mye? Kan jeg få anbefalle at du utelukkende holder deg til indiespill eller brettspill heretter, cuz you're in for an ugly surprise. Personlig syns jeg det er helt greit. Vanlig spillere kan få skins ved å spille spillet og de som ønsker å støtte spillet og utviklerne kan legge igjen litt penger. Det er ingenting i shoppen som påvirker gameplay whatsoever. Ingenting i nærheten av ea, valve, blizzard, square-enix, ubisoft osv osv osv.

 

Det er personer som deg utgiverne håper på. De som normaliser microtransactions og forsvarer det med at man kan få tak i alt in-game og at utviklerne får litt ekstra penger. Det er naivt å tro at ikke spillet balanseres på en måte som gjør microtransactions fristende. Det er også naivt å tro at microtransactions går til videreutvikling av gitt spill eller andre spill. De pengene går som profitt hos shareholdere.

Microtransactions har ikke en dritt å gjøre i fullprisspill. En stygg trend adoptert fra mobilmarkedet der spillene er gratis. Ti år tilbake låste man opp cosmetics ved å spille spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til tross for så mye hat blant spillere og anmeldelser, så vokser bare populariteten helt utenom det vanlige. F.eks se på subben (r/fo76). Straks tatt igjen Elder Scrolls Online og ikke langt igjen til å nå andre etablerte onlinespill som har vært ute i mange år med gode kritikker bak seg.

Jeg er svært imponert over hvor godt spillet faktisk gjør det tatt i betraktning all hatet som er rettet mot det. Men vi har jo sett det før, Wildstar slo sprekker etter en liten uke.

Lenke til kommentar

 

Sååå, cosmetics du kan kjøpe med ingame currency etter noen timers spill irriterer deg såpass mye? Kan jeg få anbefalle at du utelukkende holder deg til indiespill eller brettspill heretter, cuz you're in for an ugly surprise. Personlig syns jeg det er helt greit. Vanlig spillere kan få skins ved å spille spillet og de som ønsker å støtte spillet og utviklerne kan legge igjen litt penger. Det er ingenting i shoppen som påvirker gameplay whatsoever. Ingenting i nærheten av ea, valve, blizzard, square-enix, ubisoft osv osv osv.

 

Det er personer som deg utgiverne håper på. De som normaliser microtransactions og forsvarer det med at man kan få tak i alt in-game og at utviklerne får litt ekstra penger. Det er naivt å tro at ikke spillet balanseres på en måte som gjør microtransactions fristende. Det er også naivt å tro at microtransactions går til videreutvikling av gitt spill eller andre spill. De pengene går som profitt hos shareholdere.

Microtransactions har ikke en dritt å gjøre i fullprisspill. En stygg trend adoptert fra mobilmarkedet der spillene er gratis. Ti år tilbake låste man opp cosmetics ved å spille spillet.

Så man skal ikke få lov til å støtte et spill man setter av mange timer i?

Noe som også gjør fremtidige expansions gratis?

Så du tror utvikling av spill er gratis siden all inntekt går til shareholdere?

Så det er negativt om man selv vil velge å putte penger i spill?

Spesielt tatt i betraktning at det kun er cosmetics og ikke p2w, som du også kan tjene deg opp selv gratis med å spille spillet over tid?

 

Hadde det vært snakk om at ting var gjemt bak en "loot crate" hvor det er helt lotto hva du får, kunne jeg vært enig med deg i at det er en uting. Men her ser jeg ikke problemet, selv om ting var annerledes før. ?

Vi var også fattigere før... -bare for å sette det i kontekst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...