Gå til innhold

CD Projekt RED er storfans av Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lurer på når spille kommer ut, ser ut som det tar sin tid kanskje nærmere år 2077 ? :p

Kan ikke si at Red Dead Redemtion 2 er så bra jeg da gadd ikke å spille det mere en 5 timer.

 

Sier mer om deg enn RDR2 tror jeg.

La nå folk ha sine meninger. Vi kan ikke alle like det samme heller. Selv har jeg ennå ikke kommet så langt til å teste ut RDR2, men ser meget så lovende ut.

Men, gleder meg mye mer til CP2077. Retten og sletten fordi jg er mer Sci-fi fan enn den vilde vesten fan.

Lenke til kommentar

Rdr2 er veldig bra til fantastisk på mange punkter, men har et par store svakheter. 

Nokre små er eg einig i, men kva store svakheiter har det?

 

At CDPR er fans av RDR er jo positivt, sjølv om det er noko dei fleste utviklarar bør vere. RDR2 er kanskje ikkje eit spel alle andre ville laga, men det er så mykje kvalitet i det spelet at det er noko alle har noko å hente av.

Lenke til kommentar

Hadde det vært CDPR som hadde sluppet et spill med mekanikkene som av mange kalles kjedelig i RDR2, hadde de blitt genierklært på stedet. Heldigvis ser de aller, aller fleste hvor viktig det er med en stortittel som RDR2 som tør å fortelle en personlig historie, som tør å ta seg tid, og som tør å la spilleren leve seg inn i verdenen.

 

Jeg synes Wild Hunt er helt fantastisk, men kunne gjerne sett at de droppet Ubisoft-kartet med 10000 spørsmålstegn. Det kunne de lært av noen som Rockstar. Og de kunne med fordel hatt flere måter å ta del i verdenen på. Igjen noe Rockstar har fått godt til.

 

Har nylig begynt gjennomspilling nummer to av RDR2, der jeg virkelig tar meg god tid, og bare lever som et medlem av gjengen. Har aldri blitt så trukket inn i et spill. Føles som et helt virkelig sted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Rdr2 er veldig bra til fantastisk på mange punkter, men har et par store svakheter. 

Nokre små er eg einig i, men kva store svakheiter har det?

 

At CDPR er fans av RDR er jo positivt, sjølv om det er noko dei fleste utviklarar bør vere. RDR2 er kanskje ikkje eit spel alle andre ville laga, men det er så mykje kvalitet i det spelet at det er noko alle har noko å hente av.

Bla økonomien som er totalt ødelagt etter en mission rimelig tidlig i spillet. Generelt for lite og bruke penger på. Kunne godt hatt litt flere ting og gjøre også.

Og irritasjonmomenter som alt for kort dag og natt syklus.

Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles en av de få som mener Wicher 2 var bedre enn 3eren.

 

Witcher 2 føltes som en veldig godt laget RPG i samme stil som KOTOR og første Dragon Age.

 

3eren er et veldig bra spill. Men ble bare for mye og krympinga av verden er noen av det mest ekstreme i noe spill.

Du ser et fjell langt i det fjerne. Men det tar 45 sekunder å løpe dit.

Det ødelegger så mye av innlevelsen for meg.

Lenke til kommentar

Gode nyheter, bare di utfører det bedre enn RDR2 så blir eg fornøyd, er trist at eg skal bli lei av et så bra spill som RDR2.  Utifra gameplay som allerede er vist av Cyberpunk, så trur eg nok combaten og pacing ikkje blir like nedbryttende som i RDR2, så trur nok det skal gå relativt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...