Gå til innhold

Se 15 minutter fra nyversjonen av Resident Evil 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her blir drittbra!

Hadde ett gledelig gjensyn med originalen tidligere i år, med gjennomspilling med både Chris og Clair.

 

Gleder meg veldig :)

Samme her, men fikk du Gatling gun i Resident Evil 2 vanlig 

 

Gatling gun

Dette kraftige våpenet har uendelig ammunisjon og en utrolig rask brannfrekvens; Spilleren er i stand til å slå noen fiende ekstremt raskt. Det er kort oppstartstid når brannknappen holdes før den begynner å brenne. Våpenet kan ikke rettes opp eller ned.

 

For å skaffe dette våpenet må spilleren avslutte Scenario B på mindre enn to og en halv time uten å lagre og få A- eller B-rangering. Men ved å bruke det vil øyeblikkelig slippe spillerens rang ned til en B, selv om spilleren oppfyller alle andre krav for å oppnå en rangering. jeg greide det, 

 

Lenke til kommentar

Nei, er ingen fan av å rushe spill eller drive med sånt så det har jeg aldri orket. Speedsruns og sånt dritt gjorde jeg så mye på N64 med GoldenEye og Perfect Dark at jeg ble mettet for livet. Derfor jeg aldri har brydd meg med gamerscore og trophies og sånt surr heller i ettertid.

 

Kun spilling for egen glede, og glede for meg er ikke å strebe etter høyere gamerscore og thropies piss og lang e-pikk :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...