Gå til innhold

Her er de beste Black Week-tilbudene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ingen switch tilbud :(

 

Håpet på dette, jeg også. Senere i uka, kanskje?

Crash Bandicoot N-Sane Trilogy er på 25% rabatt på E-Shop, men det er fortsatt for lite for at jeg skal ville kjøpe ett til eksemplar. Har det allerede på PS4 så de fleste spill jeg blir å kjøpe på Switch blir mest sannsynlig å være spill jeg allerede eier som jeg ønsker å spille håndholdt, så da burde de være så billig som mulig. Håper på å få tak i Tropical Freeze på ett bra tilbud. Betaler ikke full pris for det en gang til.

Lenke til kommentar

I denne artikkelen er PlayStation nevnt 20 ganger, Xbox 3...

Nå vet jeg ikke reelle markedsandeler, men kan det tenkes seg at Sony har rundt 6-7 ganger så større markedsandel i Norge enn Microsoft og at det er derfor det vektes sånn?    Jeg kjenner sånn ca 2 personer som har eller har hatt en Xbox, mens Playstation finnes i nesten samtlige hjem jeg vet om - pensjonister utelatt.  Det kan jo være tilfeldig.

Lenke til kommentar

Er dette et godt kjøp? Trust GXT gaming tastatur, mus, musematte og headset for til sammen 299 kr. Spesifikasjonene ser ut som de tilhører en betydelig høyere prisklasse.

 

Kanskje hvis man ikke har noe annet alternativ. I praksis kaster man bort 10% av de 3000 kronene det koster å kjøpe mus, tastatur, musematte og headset som duger.

Lenke til kommentar

Har snust litt på denne, men det ser ut som om 2190 har vært utsalgsprisen for denne pakken siden begynnelsen av oktober.

 

Såpass ja. Da føler jeg i så fall prisnedgangen burde vært omtalt, all den tid det er under halv pris av hva det kostet ved release.

 

Føler generelt PSVR (og forsåvidt annen VR) får alt for lite fokus i media i forhold til hvor bra det faktisk er i forhold til tidligere "gimicker". Er ikke rart det går dårlig(ere) med salget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...