Gå til innhold

Folkefinansierings­kampanjen for Star Citizen har nådd nok en milepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt latterlig at folk fremdeles kaster penger etter dette prosjektet. Cloud Imperium Games klarer jo aldrig å levere noe av det sier de skal levere, men de er veldig flink å selge virtuelle romskip og tomter. Latterlig.

Folk er rett og slett helt idiot.

CIG har til og med ordnet det slik at ingen får refundere pengene de har lagt ut, med å tette hull og oppdatere klausulen etter hver oppdatering spillet får, likevel ringer ingen bjeller hos fansen. Fanboys gjengen til CIG minner om disse religiøse kultene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Helt latterlig at folk fremdeles kaster penger etter dette prosjektet. Cloud Imperium Games klarer jo aldrig å levere noe av det sier de skal levere, men de er veldig flink å selge virtuelle romskip og tomter. Latterlig.

Folk er rett og slett helt idiot.

CIG har til og med ordnet det slik at ingen får refundere pengene de har lagt ut, med å tette hull og oppdatere klausulen etter hver oppdatering spillet får, likevel ringer ingen bjeller hos fansen. Fanboys gjengen til CIG minner om disse religiøse kultene.

 

Testet dette spillet i flere år så kan gi mine inputs. CIG har levert varene så det synger etter, noen features har de måttet pushe tilbake pga tekniske utfordringer men de har levert patcher hver eneste dag og nå i versjon 3.3.5 kan du fly ned til interaktive byer. Utviklere jobber hver eneste helg, de er aktive i chat og fikser nærmest alt vi rapporterer inn som bugs. Texture streaming var et stort problem i en av byene i helgen, 5 timer etter var patchen klar. Dette var på en lørdagskveld... De er godt på vei nå for å levere på alt som gjenstår innen 2019.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Folk bør seriøst sette seg inn i saken før de kommenterer. Etter de inførte en tydelig roadmap har de levert gang på gang og overholdt alle frister. Med den nåværende patchen ser man hvor langt arbeidet faktisk har kommet. Hvorfor noen tror at et selskap med over 500 ansatte i flere land, som overholder tidsfrister og innfrir spillerene sine ønsker er en scam, er intet mindre enn utrolig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Folk bør seriøst sette seg inn i saken før de kommenterer. Etter de inførte en tydelig roadmap har de levert gang på gang og overholdt alle frister. Med den nåværende patchen ser man hvor langt arbeidet faktisk har kommet. Hvorfor noen tror at et selskap med over 500 ansatte i flere land, som overholder tidsfrister og innfrir spillerene sine ønsker er en scam, er intet mindre enn utrolig.

 

Er som regel sånn. Verst er free flight tho. Kommer jo nå til helgen. Er såpass mye negativitet i chatten at den må bare skus av.

Er temmelig kjekt å se at ting kommer på plass tho ^^

Tror også folk ikke tenker på at alt er laget fra "scratch" og ikke bare reskinna modeller osv slik som de fleste etablerte spill pleier å være. Er på mobil så utdyper ikke noe serlig men satser på du forstår hva jeg mener o7

Lenke til kommentar

Helt latterlig at folk fremdeles kaster penger etter dette prosjektet. Cloud Imperium Games klarer jo aldrig å levere noe av det sier de skal levere, men de er veldig flink å selge virtuelle romskip og tomter. Latterlig.

Folk er rett og slett helt idiot.

CIG har til og med ordnet det slik at ingen får refundere pengene de har lagt ut, med å tette hull og oppdatere klausulen etter hver oppdatering spillet får, likevel ringer ingen bjeller hos fansen. Fanboys gjengen til CIG minner om disse religiøse kultene.

Er vel heller en kult med konspirasjonsteoretikere som er overbevist om at hele spillet er en scam.

Det er noen negative ting for min del også angående lti og muligens p2w.

Men spillet blir en realitet. Og kommer mest sannsyneligvis til og knuse det meste du noensinne har sett teknisk.

Singelplayer delen er jeg rimelig sikkert blir helt rå uansett. Mer skeptisk til online delen(star citizen)

Endret av grim_reaper_jib
Lenke til kommentar

 

Helt latterlig at folk fremdeles kaster penger etter dette prosjektet. Cloud Imperium Games klarer jo aldrig å levere noe av det sier de skal levere, men de er veldig flink å selge virtuelle romskip og tomter. Latterlig.

Folk er rett og slett helt idiot.

CIG har til og med ordnet det slik at ingen får refundere pengene de har lagt ut, med å tette hull og oppdatere klausulen etter hver oppdatering spillet får, likevel ringer ingen bjeller hos fansen. Fanboys gjengen til CIG minner om disse religiøse kultene.

Er vel heller en kult med konspirasjonsteoretikere som er overbevist om at hele spillet er en scam.

Det er noen negative ting for min del også angående lti og muligens p2w.

Men spillet blir en realitet. Og kommer mest sannsyneligvis til og knuse det meste du noensinne har sett teknisk.

Singelplayer delen er jeg rimelig sikkert blir helt rå uansett. Mer skeptisk til online delen(star citizen)

Man er «konspirasjonsteoretiker» nå dersom man ikke faller for en jævla ponzi-scheme.

 

Hva enn som hjelper saueflokken sove om natten. Jeg begynner å skjønne hvordan scientologikirken tjener penger.

Lenke til kommentar

For å si det sånn, jeg backa dette når det var i startfasen med en 4-500kr og fikk en t-skjorte og litt annet loot i posten for det. Den t-skjorta er nå utvaska og det er såvidt mulig å se logoen. Så ... tar tid.

I det minste brukte du ikke tusenvis av ekte penger på et bilde av et framtidig skip som mest sannsynlig aldri vil kunne brukes.

Lenke til kommentar

 

 

Helt latterlig at folk fremdeles kaster penger etter dette prosjektet. Cloud Imperium Games klarer jo aldrig å levere noe av det sier de skal levere, men de er veldig flink å selge virtuelle romskip og tomter. Latterlig.

Folk er rett og slett helt idiot.

CIG har til og med ordnet det slik at ingen får refundere pengene de har lagt ut, med å tette hull og oppdatere klausulen etter hver oppdatering spillet får, likevel ringer ingen bjeller hos fansen. Fanboys gjengen til CIG minner om disse religiøse kultene.

Er vel heller en kult med konspirasjonsteoretikere som er overbevist om at hele spillet er en scam.

Det er noen negative ting for min del også angående lti og muligens p2w.

Men spillet blir en realitet. Og kommer mest sannsyneligvis til og knuse det meste du noensinne har sett teknisk.

Singelplayer delen er jeg rimelig sikkert blir helt rå uansett. Mer skeptisk til online delen(star citizen)

Man er «konspirasjonsteoretiker» nå dersom man ikke faller for en jævla ponzi-scheme.

 

Hva enn som hjelper saueflokken sove om natten. Jeg begynner å skjønne hvordan scientologikirken tjener penger.

Du må jo ha røyka sokka dine eller????

Har du egentlig sett hvor mye progresjon de har hatt de siste månedene. De begynner og bli ferdig med og utvikle softwaren de trenger, så nå begynner det og gå radig fremover. Du vil nok se singelplayer delen i løpet av 2019 og kanskje starten på star citizen også.

Lenke til kommentar

Kritikerne er de samme skrålefantene hver gang.

Samme argumentene hver gang.

Same old, same old med andre ord.

 

Tror jeg la 2-3000 i dette spillet tilbake i 2012-2013.

Vel vitende om at dette kom til å ta minst 5 år, muligens 10 eller mer.

Fordi dette spillet ble lagd helt fra bunnen, av ett studio som også måtte bygges opp fra bunnen av.

 

De startet med en håndfull folk og en CGI trailer tross alt.

 

Feiler det har jeg ikke mistet mer enn jeg har råd til og lykkes det blir det ett utrolig fett spill.

Lenke til kommentar

Folk bør seriøst sette seg inn i saken før de kommenterer. Etter de inførte en tydelig roadmap har de levert gang på gang og overholdt alle frister. Med den nåværende patchen ser man hvor langt arbeidet faktisk har kommet. Hvorfor noen tror at et selskap med over 500 ansatte i flere land, som overholder tidsfrister og innfrir spillerene sine ønsker er en scam, er intet mindre enn utrolig.

 

Det stemmer ikkje helt. Veikartet deira har berre blitt revidert kver gang dei ikkje har klart og levere ein patch på tid eller med rett innhald. I tillegg har du jo Squadron 42 som dei på tross av all åpenheten sin ikkje eingang gidder og gi ein lanseringsdato for lenger. Synes FTR oppsummerte det ganske bra: 

 

Eg er forøvrig sjøl ein kickstarter backer og eg såg slavisk AtV inntil i vår. Har fulgt tidvis med etterpå og blant anna sjekka ut CitizenCon og ser egentlig ingen store framsteg. Masse flott grafikk som alltid, men lite faktisk framgang på innhold og derav ingenting nytt å sette tenna i dersom du har lyst og spele kontra og studere imponerande romskip, bygninger og miljøer. Dette innholdet som mangler har dei snakka om i 1-2 år no og i tida der dei knapt har klart å komme noken vei med dette har dei altso prestert og bygge ein heil by og introdusere ein rekke nye planeter med sine tilhøyrande biomer. Tenk kor imponert vi ville vert om dei kunne levert litt av begge deler istadenfor. 

Lenke til kommentar

Det stemmer ikkje helt. Veikartet deira har berre blitt revidert kver gang dei ikkje har klart og levere ein patch på tid eller med rett innhald. I tillegg har du jo Squadron 42 som dei på tross av all åpenheten sin ikkje eingang gidder og gi ein lanseringsdato for lenger. Synes FTR oppsummerte det ganske bra: 

 

Eg er forøvrig sjøl ein kickstarter backer og eg såg slavisk AtV inntil i vår. Har fulgt tidvis med etterpå og blant anna sjekka ut CitizenCon og ser egentlig ingen store framsteg. Masse flott grafikk som alltid, men lite faktisk framgang på innhold og derav ingenting nytt å sette tenna i dersom du har lyst og spele kontra og studere imponerande romskip, bygninger og miljøer. Dette innholdet som mangler har dei snakka om i 1-2 år no og i tida der dei knapt har klart å komme noken vei med dette har dei altso prestert og bygge ein heil by og introdusere ein rekke nye planeter med sine tilhøyrande biomer. Tenk kor imponert vi ville vert om dei kunne levert litt av begge deler istadenfor. 

 

De fører en helt åpen utvikling og hver gang noe blir tatt ut av roadmappet så varsler de i fra både på youtube og på nyhetssiden deres. At noe må flyttes på er jo ikke rart med tanke på at de utvikler et spill som aldri har blitt gjort før. Det at du ikke ser noen framsteg er bare galskap å si. Siste 2 ukene har LIVE gått til 3.3 og 3.3.5 nå igår med ekstrem ytelseshopp (100fps Port Olisar), VOIP, FOIP, Hurston planeten  + 4 måner, togsystem, flere mission givere, nytt landingssystem....dette er siste 2 ukene. Snakker vi 1 måned tilbake så innførte dem Object Container Streaming som endret spillet drastisk siden det laster inn bare relevante objekter rundt spilleren. (Gir stort ytelseshopp)

 

Klart dem mangler en del innhold for å lansere spillet men roadmappen dems går jo ut 2019 og det dem har klart sålangt fortjener applaus. "Ja men hvis spillet feiler da?" Fortsatt vil det gagne spillere da spillmotoren Amazon Lumberyard er open source og alt dem får til i spillet her nå blir tilgjengelig for alle å bruke. Det er bare win-win situasjon for alle gamere. Star Citizen er det mest imponerende jeg har sett og spilt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Helt latterlig at folk fremdeles kaster penger etter dette prosjektet. Cloud Imperium Games klarer jo aldrig å levere noe av det sier de skal levere, men de er veldig flink å selge virtuelle romskip og tomter. Latterlig.

Folk er rett og slett helt idiot.

CIG har til og med ordnet det slik at ingen får refundere pengene de har lagt ut, med å tette hull og oppdatere klausulen etter hver oppdatering spillet får, likevel ringer ingen bjeller hos fansen. Fanboys gjengen til CIG minner om disse religiøse kultene.

Jeg synes røyking og snusing er helt latterlig. Faktisk mye værre enn å bruke penger på dette spillet.

 

Fikk spillet med en Intel Optane 900p ssd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...