Gå til innhold

TEST: Nuraphone G2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte disse rett fra leverandøren før de ble tilgjengelig i Norge. Hatt de nå i noen mnder og er svært fornøyd!

Opplever ikke noe problemer med komforten, men jeg kjøpte med ekstra "plugger" hvor du får 3 forskjellige størrelser. Da vil du nok enklere kunne bytte til noe som passer øret bedre enn de som er standard. 

De har veldig god lyd, bassen er jo noe for seg selv når du skrur opp på maks og det rister i øra og beste støyisolering jeg har prøvd ut.
Eneste negative per nå er som det står i artikkelen, knappen er svært sensitive. Har du skjerf eller f.eks. en noe stor hette som i ny og ne kan touche bort i knappene så er det fort at du enten bytter sang eller pauser musikken, men det er småtteri i forhold til det positive :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte disse så fort de kunne fås tak på i norge. Hadde gjort gjennomgående god research og var ekstremt klar for disse. Lydmessig er det heeelt fantastisk, man smiler når man hører på musikk. Men komforten gjorde at jeg ikke kan beholde de. De blir for tunge, ikke oppå hodet, men de hviler nesten på kjevebeinet på hver side, og du får ikke justert de i en annen posisjon, for da treffer ikke gummiknottene inni ørene. Utrolig trist, for støydemping og lyd var magisk.

Lenke til kommentar

 

Hørtes ikke ut som en småting at en skjerf, buff bytter sang mot din vilje men ingen ting er bedre at du er fornøyd med kjøpet. 

 

Skal sies at det kun gjelder om det er noe fuktig ute. Om det er tørt så skjer det ingenting.

Men vi bor i Norge. Her er det ofte fuktig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Kjøpte disse rett fra leverandøren før de ble tilgjengelig i Norge. Hatt de nå i noen mnder og er svært fornøyd!

Opplever ikke noe problemer med komforten, men jeg kjøpte med ekstra "plugger" hvor du får 3 forskjellige størrelser. Da vil du nok enklere kunne bytte til noe som passer øret bedre enn de som er standard. 

 

De har veldig god lyd, bassen er jo noe for seg selv når du skrur opp på maks og det rister i øra og beste støyisolering jeg har prøvd ut.

Eneste negative per nå er som det står i artikkelen, knappen er svært sensitive. Har du skjerf eller f.eks. en noe stor hette som i ny og ne kan touche bort i knappene så er det fort at du enten bytter sang eller pauser musikken, men det er småtteri i forhold til det positive :)

 

Hvis du skriver til Nura kan de sette ned følsomheten =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...