Gå til innhold

Slipper telefon med to busslommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Synes litt synd på dere som ikke klarer å overse den lille bagatellen det er med en slik busslomme. Morsomt nok er det flere av dere samme som kritiserer folk for å kjøpe f.eks en Mac pga designet.

Lenke til kommentar

Der var de ikke heldige med designet nei. Fryktelig rotete. Hakk oppe, hakk nede forskjellig tykkelse på rammene på sidene, oppe og nede. Som nevt over hadde Shap Aquos Crystal bedre design. Eller for å snakke om tradisjonelle design som Samsung S7, iPhone 6,7,8, så ser de mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Der var de ikke heldige med designet nei. Fryktelig rotete. Hakk oppe, hakk nede forskjellig tykkelse på rammene på sidene, oppe og nede. Som nevt over hadde Shap Aquos Crystal bedre design. Eller for å snakke om tradisjonelle design som Samsung S7, iPhone 6,7,8, så ser de mye bedre ut.

 

Sharp gikk jo bort ifra dette rammeløse designet på slutten. SÅ ble de kjøpt opp av kineserne, og da kom det tilbake. Jeg har selv et par sånne Sharp Aquos mobiler fra 2015 ca og de har kameraet nederst i en unødvendig tjukk ramme nederst.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Synes litt synd på dere som ikke klarer å overse den lille bagatellen det er med en slik busslomme. Morsomt nok er det flere av dere samme som kritiserer folk for å kjøpe f.eks en Mac pga designet.

Hvis det var mulig å kjøpe Iphone X/Xs uten denne busslommen, men ellers lik i både pris og maskinvare, ville du da kjøpt den med eller uten busslomme?

Lenke til kommentar

Sharp gikk jo bort ifra dette rammeløse designet på slutten. SÅ ble de kjøpt opp av kineserne, og da kom det tilbake. Jeg har selv et par sånne Sharp Aquos mobiler fra 2015 ca og de har kameraet nederst i en unødvendig tjukk ramme nederst.

 

Selv med 'unødvendig' tykkere ramme nederst, hadde den en betydelig bedre "screen-to-body ratio" enn andre mobiler.

 

Samsung S5   - 69,9%

Apple Iphone 6  - 65,8%

Sharp Aquos   - 78,5%

 

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6590&idPhone3=6378&idPhone2=6033

Lenke til kommentar

Synes litt synd på dere som ikke klarer å overse den lille bagatellen det er med en slik busslomme. Morsomt nok er det flere av dere samme som kritiserer folk for å kjøpe f.eks en Mac pga designet.

Design er viktig når det er noe man skal ha med seg de neste årene 24/7. Må like design på noe en skal bruke så mye tid på.

 

Apple er overpriset, total kontrollerende på reserve deler, kunde uvennlige, mye design problemer/billige løsninger.

 

For en som er ganske "handy" når det gjelder data, og fikser det meste selv. Er apple et mareritt. De ønsker full kontroll på alt, for og dra max profitt (og vistnok kvalietet) 

 

Apple saksøkte også han gutten som reparerte skjermer i Norge, han tok de gamle ødelagte skjermene og sendte til kina for og bytte glass. Siden LCD skjermen var fin, bare touch glasset som var ødelagt.

 

Apple mente dette var forfalsking av demmes produkter, siden han reparerte demmes produkter. Kunne fort vunnet i retten siden dinosauerer som råder over dette ikke vet bedre. De tapte heldigvis.

 

Om du reparerer girkassen på bilen din er den nå forfalsket? haha Apple...

 

Det jeg er ute etter i telefon er byttbart batteri, er det jeg sliter ut på tlf. Greit og kunne bytte etter et års tid der når glansdagene til batteriet er over.

Lenke til kommentar

Synes litt synd på dere som ikke klarer å overse den lille bagatellen det er med en slik busslomme. Morsomt nok er det flere av dere samme som kritiserer folk for å kjøpe f.eks en Mac pga designet.

Jeg bruker Mac fordi jeg foretrekker OSX fremfor Windows. Det funker bare mye bedre for meg. Ingen drivere.. alt er bare plug and play. Designet driter jeg i. Synes foresten hele Macbook serien er gått i dass og bruker siste generasjon Macbook som var skikkelig. Alt er bare offret for design. Porter er forsvinnet, tastaturet er blitt noe crap.. Ja og prisen er Laaaangt utenfor min rekkevidde.

 

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre vis Macen min blir utdatert eller dør. Har holdt i 5 år og går fortsatt kjempebra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...