Gå til innhold

Nå er Apple Watch med 4G endelig på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer egentlig dette? Er det slik at en «teliaklokke» kun fungerer med telia eller kan den brukes med andre mobilabonnement (f.eks OneCall) også (når de eventuelt åpner for eSIM)?

Hva kommer den til å koste?

Apple produserer kun en modell med e-sim for europeisk marked i hver størrelse. En klokke vil derfor fungere med alle abonnement enten den er kjøpt av telia, OneCall eller fra Tyskland eller England som i dag har e-sim modellen lansert.

 

Man aktiverer e-sim gjennom tvilling sim via mobiltelefonen man har aktivt abonnement på.

 

Tipper klokken vil koste 1000,- mer med e-sim i Norge.

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer det så raskt etter at klokken ble lansert? Hadde jo gått for en med 4G hadde jeg visst at den ville komme tidligere, men ettersom jeg allerede har kjøpt en Apple Watch 4 bruker jeg jo ikke over 5000kr på enda en. Utrolig kjipt å ikke få med 4G når de lanseres så tett opp mot hverandre. Føler at man blir litt lurt her. Gjelder ikke dette for de fleste som har kjøpt klokken allerede? Jeg hadde allerede bestilt apple watch 4 når nyheten om at en ny med 4G trolig ville komme, hadde jo selvsagt ventet de få månedene for å få med 4G.

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer det så raskt etter at klokken ble lansert? Hadde jo gått for en med 4G hadde jeg visst at den ville komme tidligere, men ettersom jeg allerede har kjøpt en Apple Watch 4 bruker jeg jo ikke over 5000kr på enda en. Utrolig kjipt å ikke få med 4G når de lanseres så tett opp mot hverandre. Føler at man blir litt lurt her. Gjelder ikke dette for de fleste som har kjøpt klokken allerede? Jeg hadde allerede bestilt apple watch 4 når nyheten om at en ny med 4G trolig ville komme, hadde jo selvsagt ventet de få månedene for å få med 4G.

Dette var forventet. Da er det du som ikke har fulgt helt med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...