Gå til innhold

Brukere melder om at Huawei Mate 20 Pro-skjermen blir grønn i kantene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ingen problemer med min og jeg har skjerm fra LG. Om det skulle dukke opp, så sender jeg den bare inn for reparasjon.

 

Men er det ikke litt dumt at man må sende inn til reparasjon når man tross alt har betalt nesten 10.000 kr for telefonen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ingen problemer med min og jeg har skjerm fra LG. Om det skulle dukke opp, så sender jeg den bare inn for reparasjon.

 

Men er det ikke litt dumt at man må sende inn til reparasjon når man tross alt har betalt nesten 10.000 kr for telefonen?

På samme måte som at en bil til 1 million eller et fly til 100 millioner også må på reperasjon i blandt? Selvom noe er dyrt, så er det ingen automatikk i at det ikke kan være noe feil på produktet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jo dyrere, jo mer avansert, jo større sjanse for feil.

 

Ytterligere øker sjansen om det er nytt, og jo mer av maskinvaren og programvaren som er ny, jo verre blir det.

 

Hadde du betalt 10 lapper for en telefon med "gammel teknologi" og en prislapp som normalt bare er brøkdelen av dette, og spesielt utviklet for høy stabilitet, gjennomtestet/høy kvalitetskontroll, og rett og slett kvalitet, ja da hadde jeg også blitt skuffa.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...