Gå til innhold

PUBG får stadig færre spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vel legges til at det er haug og dong med kids helt nede i syv åtteårsalderen som av en eller annen grunn får lov å spille Fortnite. Og, dette utgjør nok en enorm andel av spillermassen, altså barn generelt. PUBG appellerer ikke like mye til den yngre garde.

 

PUBG sliter med at spillmekanikken ikke flyter, det er en del desync mellom spillere, det er en del åpenbare og mindre åpenbare hackere, og i det store og hele smågrums som gjør at det som kunne vært et bra spill blir mer irriterende....

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Prøvde fortnite på switxhen min, tok en match, kom på 2nd plss og avinstalerte spilet, kjedligste 20min med gameplay eg hatt I 2018.

Br sjangeren kunne vært kul hadde de faktisk gjort litt mer ut av den enn bare last man standing 10 min timer.

 

Du spilte 20 minutter så ikke særlig grunnlag til å komme med en kommentar. Syntes selv det var relativt kjedelig de første 10 rundene, men når en begynner å bli god i å bygge å sikte og får bra med kills så ble det bra. I begynnelsen vant jeg oftere men unngikk også alt for heftige områder som tilted da.

 

Switch versjonen er i tillegg en katastrofe. Treg, elendig grafikk og om du bruker medfølgende joycons så er det jo nesten utspill art.

 

Nesten ikke spillbart.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Dette er jo litt feilinfo da også med tanke på at det er flere spill tjenester utenfor steam... Bla. Kakao fra asia (husker ikke helt hvor) og VK/Vkontakte klienten fra russland som ikke er ett lite land akkuratt men alt i alt så har pubg/bluehole en ganske så solid spillerbase så tar du med pubg mobile og slikt så er fortsatt pubg sammensatt en mye større plattform en fortnite er og kommer til å bli :-D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror nok denne sjangeren er en døgnflue. Kommer muligens til å være en del spillere som spiller det, men så dauer det litt av.. Tviler på at den kommer til å holde spillere så bra som det har gjort til nå.. Men tallene til Fortnite er jo helt sinnssyke. 

Lenke til kommentar

Tror nok denne sjangeren er en døgnflue. Kommer muligens til å være en del spillere som spiller det, men så dauer det litt av.. Tviler på at den kommer til å holde spillere så bra som det har gjort til nå.. Men tallene til Fortnite er jo helt sinnssyke. 

 

Tja, tipper det blir like mye døgnflue som deathmatch og capture the flag. Time will show.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette kan vel også ha noe med at COD akkurat har gitt ut en Battle Royal-modus som ser ut til å være en bedre versjon av PUBG uten alle feilene. Har for øvrig ikke prøvd noen av de enda.

 

Cod br er jo også ett helt annet spill i form for gunplay blandt annet.. tror det blir med dette cod spillet som de tidligere at det er populært 3-6 måneder så er det dødt. Fortnite er jo fun for kidsa da men skillcappet på PUBG kan ikke sammenlignes med noen av de andre BR spillene som er ute enda.. vi får se, håper noen lager noe enda bedre. Pr. Dags dato fungerer PUBG helt ok for min del.. hadde elska FN om de ikke hadde hatt alle byggspam mekanismene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror nok denne sjangeren er en døgnflue. Kommer muligens til å være en del spillere som spiller det, men så dauer det litt av.. Tviler på at den kommer til å holde spillere så bra som det har gjort til nå.. Men tallene til Fortnite er jo helt sinnssyke. 

 

Litt enig, men ser for meg at BR-moduser i divserse spill kommer til å være med oss i lang tid fremover, men tviler på at vi kommer til å se noen spill ene og alene dedikert til sjangeren.

Lenke til kommentar

Du spilte 20 minutter så ikke særlig grunnlag til å komme med en kommentar. Syntes selv det var relativt kjedelig de første 10 rundene, men når en begynner å bli god i å bygge å sikte og får bra med kills så ble det bra. I begynnelsen vant jeg oftere men unngikk også alt for heftige områder som tilted da.

Switch versjonen er i tillegg en katastrofe. Treg, elendig grafikk og om du bruker medfølgende joycons så er det jo nesten utspill art. Nesten ikke spillbart.

20 miner mer en nok til å finne ut om et spill er verdt tida mi eller ei, rent teknisk var det absolutt ingenting gale med spillet, kontollene på switchen funka fett grafikken var helt grei (som om grafikk har noen ting å si om ett spill erbra eller ei, les tetris).

men rent spilltekniak var det dølleste skyte spillet jeg har prøvd sammen med pubg.

 

For all del folk har forskjellig spillsmak, br modusen kan bli gjort bedre om de bare vil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...