Gå til innhold

– Samsungs brettbare telefon vil kunne koste 15 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk punger jo ut 17 store høvdinger for en iPhone, så prismessig er vel ikke dette noen stor overraskelse. Om den slår an, så vil den nok selge godt uavhengig av prisen.

 

Når det er sagt, så gidder ikke jeg å punge ut over 5-6 høvdinger til ny mobil når den tid kommer. Xperia Z5 og Bananflua (Nokia 8810 4G, tror det var 8810 i hvertfall) får leve mange år til.

 

Blir uansett spennende å se om den slår an, hvilke kreative bruksområder den har, og om noen andre etter hvert vil følge etter, og om prisene daler litt mer til prisnivået for "vanlig dødelige".

Lenke til kommentar

Enig med LaKilla. Denne telefonen er jo enn så lenge noe unikt og nytt i mobilmarkedet. En iphone XS er jo en helt standard telefon som det finnes 20 av på dusinet. Jeg tror nok at denne typen telefoner kommer til å bli populære når teknologien kommer lengre og prisene går ned. Kjekt med en mobil som tar lite plass i lomma, men fungerer som et lite nettbrett når du skal lese eller se video.

Lenke til kommentar

Enig med LaKilla. Denne telefonen er jo enn så lenge noe unikt og nytt i mobilmarkedet. En iphone XS er jo en helt standard telefon som det finnes 20 av på dusinet. Jeg tror nok at denne typen telefoner kommer til å bli populære når teknologien kommer lengre og prisene går ned. Kjekt med en mobil som tar lite plass i lomma, men fungerer som et lite nettbrett når du skal lese eller se video.

Men tar den virkelig så liten plass i lomma når den blir (mer enn) dobbelt så tykk som en vanlig telefon?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...