Gå til innhold

Activision er ikke fornøyd med populariteten til Destiny 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde tenkt å prøve 2, men etter at 1 hadde særdeles kort levetid til å være et onlinespill, har jeg hoppet glatt over.

 

Det er gratis på PC frem til 18. november. Så ingen grunn til å ikke prøve. Hvem liker vel ikke en gratis lunsj? :-p

 

https://www.theverge.com/2018/11/2/18056666/destiny-2-free-blizzcon-blizzard-activision

Saken er den at Warframe er gratis heile veien. Då blir det litt påenglaust og hoppe på Destiny når end-game der kun er grind og Activision bruker sin patenterte "Ny DLC med 2 timer innhold og 10 timer grind" patent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fullførte L 20 på 2 dager. Fulgte alle oppskrifter på nett for å levle raskt etter det. Kjørte world events i en uke og kom halvveis til L 21. Til deres forsvar så var det på PS4 hvor jeg som pc spiller rett og slett ikke treffer en dritt. Følte ikke at man hadde noen fremdrift hverken i levler eller utstyrsoppgradering etter L20. Synes det burde være unødvendig å bruke adskillige timer på nettet for å finne ut hvordan man skal finne mats og oppgradere utstyr. På PS4 følte jeg også veldig på den komplette mangelen på kommunikasjon med andre spillere med mindre man kjørte en emoji.

Mange liker spillet så det er kanskje bare meg, men det ble fryktelig kjedelig og ensformig. som sagt, imho.

Lenke til kommentar

Greit at spillet er gratis nå, men expansion-Forsaken, er ikke gratis. Så vist du da maxer level 25 må du uansett bruke penger på spillet, litt sløvt iogmed at det er rykter om et destiny 3 rundt neste år

 

Destiny 3 kommer ikke neste år. De har akkurat begynt å planlegge det. Det kommer flere DLC og annual updates til Destiny 2 før den tiden.

Sjekk timelinen. seson 4 er ferdig i denne måneden så blir spennende i desember med black forge og the dawning. Så kommer det nye gambit modes osv til våre igjen. Destiny 2 blir bare bedre og bedre men historien gjentar seg. Når spillet var på sitt beste så kom Destiny 2. Det samme kommer til å skje med Destiny 2. Forsaken er vel verdt pengene. Har ca 2000 timer med Destiny. Mye er dårlig og kunne vært bedre, enig i det. Ser også frem til Anthem i februar

Lenke til kommentar

Hjelper fint lite å komme med mer innhold og fixer når de er låst bak en betaling. Man burde slippe å betale for at et spill skal bli "fixet" når man allerede har betalt full pris for spillet..

 

For de aller fleste som har kjøpt spillet og "lagt det på hylla" så hjelper det jo ikke noe at man kan få spillet gratis innenfor en kort tidsramme. Hadde man fått DLC og expansion gratis så skulle jeg ha gitt spillet en ny sjangse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper fint lite å komme med mer innhold og fixer når de er låst bak en betaling. Man burde slippe å betale for at et spill skal bli "fixet" når man allerede har betalt full pris for spillet..

 

For de aller fleste som har kjøpt spillet og "lagt det på hylla" så hjelper det jo ikke noe at man kan få spillet gratis innenfor en kort tidsramme. Hadde man fått DLC og expansion gratis så skulle jeg ha gitt spillet en ny sjangse.

 

Det kan du vel si om de fleste spill....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...