Gå til innhold

Nordmenn er mer fornøyde med Viaplay enn Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i alle dager får dere det til at Netflix er på bunn når de har 73,5 mot "øvrige" som har 65,2? Før i tiden så lærte vi enkel matematikk som dette på grunnskolen.

 

Merkelig siden Netflix sitt tilbud knuser Viaplay. Men ingen av de har alt jeg vil ha.

 

Er vel avhengig av hva man ønsker å se på. Jeg finner fint lite interessant på Netflix. Derfor er min Netflix-konto aktiv / betalt bare desember - januar. For da rekker jeg å få med meg de ytterst få nyhetene som er verdt tiden min. Resten av året lar jeg Netflix være og håper de legger til i det minste to til tre filmer så jeg får valuta for pengene.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Problemet for min del er at tjenestene blir stadig dummere, og for Netflix del gjelder dette spesielt appene. Med bannere som viser kategorier som ikke passer meg, som må sidescrolles en etter en, og jeg føler jeg bare ser det samme om og om igjen.

 

Jeg vil ha en pro-versjon der jeg kan velge alskens filtre. Film - Action - Sci-fi - 2006-2018 - Aldersgrense 16+ - Engelsk osv.

 

Og, tommel opp eller tommel ned? WTF? 90% av det jeg ser står uten vurdering for min del, da det var helt greit, verken mer eller mindre. Gi meg heller ti stjerner å vurdere etter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Viaplay vinner på selve streaming appen for min del (android), med imdb rating inkludert (og sorterbart!) er de allerede ganske langt foran. Viaplay tillater også å pause mellom episode, mens i Netflix sin app må man vente til neste episode begynner. Synes også at Netflix sine horisontale lister er uoversiktlige når man vil ha god oversikt over en gitt kategori.

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager får dere det til at Netflix er på bunn når de har 73,5 mot "øvrige" som har 65,2? Før i tiden så lærte vi enkel matematikk som dette på grunnskolen.

 

får håpe det er mer fokus på avlesning av tabeller i grunnskolen i disse dager

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For norske familier med små barn er tilbudet fra Netflix dårlig. Vi får stadig forslag om familiefilmer uten norsk tale, og det er ikke mulig å legge inn hvilke språk barna som ikke kan lese trekket forstår. Dessuten har Netflix begynt å kjøpe inn filmer uten norsk lydspor. Jeg har opplevd at Viaplay har hatt familiefilmer med norsk tale, men når Netflix overtar rettighetene er det uten norsk lydspor.

 

Dessuten er brukergrensesnittet uoversiktlig og kundesenteret dårlig.

Lenke til kommentar

Og, tommel opp eller tommel ned? WTF? 90% av det jeg ser står uten vurdering for min del, da det var helt greit, verken mer eller mindre. Gi meg heller ti stjerner å vurdere etter.

Problemet med stjerner og lignende er at det ikke fungerer særlig bra i praksis. Tommel opp/ned har vist seg å fungere bedre.

Lenke til kommentar

Viaplay vinner på selve streaming appen for min del (android), med imdb rating inkludert (og sorterbart!) er de allerede ganske langt foran. Viaplay tillater også å pause mellom episode, mens i Netflix sin app må man vente til neste episode begynner. Synes også at Netflix sine horisontale lister er uoversiktlige når man vil ha god oversikt over en gitt kategori.

 

Det går fint an å pause på Phillips sin Netflix app.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...