Gå til innhold

Svensk strømmeguide lanserer i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen lærde som kan opplyse oss om hva som vil være bedre med denne tjenesten ift fx vel etablerte JustWatch?

 

Förutom ett mer användarvänligt gränssnitt, rekommendationer via Playpilot’s content team och lokalt innehåll från NRK och TV 2 Sumo skiljer sig tjänsten med sina sociala funktioner där man kan följa betyg och listor från sina vänner och kritiker. Matchlist är en annan social funktion som hjälper dig att hitta något att kolla på med vänner och familj. Jag jobbar på Playpilot och svarar gärna på fler frågor [email protected] :) 

 

Yonathan/Team Playpilot 

 

 

 

 

Betaler ikke for noen tjenester akkurat nå og appen har 2.4 stjerner på Android

 

Hei och tack för feedback :), du kan även filtrera på gratistjänster som NRK, Viafree och D Play. Gällande Google Play ratings har vi gjort många förbättringar de senaste månaderna som tyvärr ännu inte hunnit reflekteras i Google Play ratings. Vi nås alltid via [email protected] om vi kan hjälpa till eller svara på frågor.

 

Yonathan/Team Playpilot 

 

Nå har jo dette vært tilgjengelig via https://www.justwatch.com/no lenge så ser ikke helt hva som er nytt her.

 

Förutom användargränssnittet är den största skillnaden att Playpilot har lokala- och gratistjänster (T ex. NRK, D Play, TV 2 Sumo, SF Anytime), samt sociala funktioner och ett redaktionellt team som ger dig rekommendationer via nyhetsbrev, sociala medier och direkt i appen/siten. Hoppas det svarar på frågan och vi tar tacksamt emot all feedback.

 

Yonathan/Team Playpilot 

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

[quote name='Playpilot' timestamp='1541597469'

Yonathan/Team Playpilot 

 

På iPhone, av en eller annen grunn når man registrer seg i appen og skal skrive in aldre får man bare opp bitmoji tastaturet(om det er installert går jeg ut ifra) og man kan ikke bytte. nå kan man skrive tekst med det og men...

 

dette er jo litt merkelig. i alle andre steder får jeg swiftkey og apple tastaturet som standard slik jeg har valgt og kan bytte som jeg vil. selv i søkefeltet i appen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg finner ikke innhold i Apple TV, Google Play eller Blockbuster i tjenesten? Søk etter Jamie Lee Curtis gir null treff. Søk etter Julianne Moore gir mange treff på filmer jeg ikke forbinder med henne, men skuespiller vises ikke i noen treff, så det må jeg evt sjekke andre steder. Og det jeg opplever som mest nyttig med Justwatch- nyheter - finnes ikke.

Hvordan er denne tjenesten bedre enn noe som helst?

Lenke til kommentar

Testet med 10 filmer jeg har på "skal se listen" min nå:

 

 

  • Lost in Translation (2003)
    • JW - 1xStream, 3xRent, 3xBuy
    • PP - 1xStream
  • Shape of Water (2017)
    • JW - 5xRent, 4xBuy
    • PP - 1xRent, 1xBuy
  • Heat (1995)
    • JW - 1xStream, 1xRent, 1xBuy
    • PP - 1xStream, 1xRent, 1xBuy
  • Yume no ginga AKA Labyrinth of Dreams (1997)
    • JW - Ikke i db
    • PP - Ikke i db
  • Plemya AKA The Tribe (2014)
    • JW - I db, men ingen tilbud
    • PP - Ikke i db
  • Wizards (1977)
    • JW - 1xRent, 1xBuy
    • PP - Ikke i db
  • Welt am Draht AKA World on a Wire (1973)
    • Ikke i db
    • Ikke i db
  • Blind (2014)
    • JW - 2xRent, 2xBuy
    • PP - 1xStream, men denne linker til feil film.
  • Slacker (1991)
    • JW - I db, men ingen tilbud
    • PP - Ikke i db
  • North by Northwest (1959)
    • JW - 3xRent, 2xWatch
    • PP - I db, men ingen tilbud

 

 

PlayPilot ga ikke bedre resultat på noen av de, dårligere på 7/10. (Edit: En kan selvfølgelig diskutere hvorvidt flere resultater alltid er det samme som bedre, også positivt med fokus på nordiske streamingtjenester). På den ene linket faktisk PlayPilot til feil film også. Siden krasjet også hver gang jeg likket på en link til ekstern side (f.eks. til Netflix) (Kult bilde når får 404 feilmelding da ¯\_(ツ)_/¯):

 

NuljeXr.png

Endret av blured
Lenke til kommentar

På iPhone, av en eller annen grunn når man registrer seg i appen og skal skrive in aldre får man bare opp bitmoji tastaturet(om det er installert går jeg ut ifra) og man kan ikke bytte. nå kan man skrive tekst med det og men...

 

dette er jo litt merkelig. i alle andre steder får jeg swiftkey og apple tastaturet som standard slik jeg har valgt og kan bytte som jeg vil. selv i søkefeltet i appen.

 

Tack för god feedback, det kollar vi på.

 

 

Jeg finner ikke innhold i Apple TV, Google Play eller Blockbuster i tjenesten? Søk etter Jamie Lee Curtis gir null treff. Søk etter Julianne Moore gir mange treff på filmer jeg ikke forbinder med henne, men skuespiller vises ikke i noen treff, så det må jeg evt sjekke andre steder. Og det jeg opplever som mest nyttig med Justwatch- nyheter - finnes ikke.

Hvordan er denne tjenesten bedre enn noe som helst?

 

Tack för feedback! Blockbuster och Google Play ligger i planerna. I dag täcker vi följande lokala och internationella betal- och gratistjänster i Norge:

 

Amazon Prime 

C More 

HBO Nordic 

Netflix

TV 2 Sumo

Viaplay

D Play 

Viafree 

NRK

iTunes 

SF Anytime 

 

Gällande sökresultat kan man idag endast söka på titlar och användare. Vi kommer att lägga till möjligheten att söka på skådespelare och regissörer senare :) 

 

Hos Playpilot hittar du nyheter under “latest” när man utforskar filmer eller serier. I appen har du även listor med de bästa filmerna och serierna just nu på startsidan. 

 

I korthet skiljer vi oss från Justwatch med lokala streamingtjänster, gratistjänster, sociala funktioner (t ex. följ/dela betyg och listor med vänner, skapa Matchlists i appen) och vårt content team som ger dig rekommendationer via nyhetsbrev, sociala medier och direkt i tjänsten. Vi jobbar även på för fullt med ännu fler förbättringar som ska göra det ännu enklare och roligare att hitta något att titta på.   

 

Hör gärna av dig till [email protected] så hjälper vi gärna till vid fler frågor :) 

 

 

NRK er ikke et valg i appen hva jeg kan se.

 

NRK TV ligger under “free services” :) 

Endret av Playpilot
Lenke til kommentar

Testet med 10 filmer jeg har på "skal se listen" min nå:

 

 

 

  • Lost in Translation (2003)
    • JW - 1xStream, 3xRent, 3xBuy
    • PP - 1xStream
  • Shape of Water (2017)
    • JW - 5xRent, 4xBuy
    • PP - 1xRent, 1xBuy
  • Heat (1995)
    • JW - 1xStream, 1xRent, 1xBuy
    • PP - 1xStream, 1xRent, 1xBuy
  • Yume no ginga AKA Labyrinth of Dreams (1997)
    • JW - Ikke i db
    • PP - Ikke i db
  • Plemya AKA The Tribe (2014)
    • JW - I db, men ingen tilbud
    • PP - Ikke i db
  • Wizards (1977)
    • JW - 1xRent, 1xBuy
    • PP - Ikke i db
  • Welt am Draht AKA World on a Wire (1973)
    • Ikke i db
    • Ikke i db
  • Blind (2014)
    • JW - 2xRent, 2xBuy
    • PP - 1xStream, men denne linker til feil film.
  • Slacker (1991)
    • JW - I db, men ingen tilbud
    • PP - Ikke i db
  • North by Northwest (1959)
    • JW - 3xRent, 2xWatch
    • PP - I db, men ingen tilbud

 

 

PlayPilot ga ikke bedre resultat på noen av de, dårligere på 7/10. (Edit: En kan selvfølgelig diskutere hvorvidt flere resultater alltid er det samme som bedre, også positivt med fokus på nordiske streamingtjenester). På den ene linket faktisk PlayPilot til feil film også. Siden krasjet også hver gang jeg likket på en link til ekstern side (f.eks. til Netflix) (Kult bilde når får 404 feilmelding da ¯\_(ツ)_/¯):

 

 

 

Tack för greit feedback. JW täcker just nu lite fler hyrtjänster medan Playpilot både har globala tjänster och bättre täckning på Nordiska och lokala aktörer. Vi synkar med respektive tjänst dagligen och med över 45,000 filmer och serier från 20+ tjänster kan det ibland tyvärr uppstå mindre fel. Vi förbättrar dock tjänsten löpande och jobbar hårt för att hjälpa dig söka mindre och titta mer :). Vi svarar gärna på fler frågor och tar emot feedback via [email protected]

Endret av Playpilot
Lenke til kommentar

 

NRK TV ligger under “free services” :)

 

Jeg ser i appen, under "Free services", og der står det bare: 

Dplay

Öppet Arkiv

SVT Play

TV4 Play

UR Play

Viafree

 

Ser jeg på feil sted? 

 

Edit: måtte manuelt gå inn på settings og endre til norsk region. Da fungerer det. 

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Jeg ser i appen, under "Free services", og der står det bare: 

Dplay

Öppet Arkiv

SVT Play

TV4 Play

UR Play

Viafree

 

Ser jeg på feil sted? 

 

Edit: måtte manuelt gå inn på settings og endre til norsk region. Da fungerer det. 

 

Bra att det löste sig och så ska det självklart inte vara. Problemet verkar bara uppstå för vissa användare och vi jobbar på en fix. Tack för att du har laddat ner appen och hör gärna av dig vid fler frågor: [email protected] 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...