Gå til innhold

Blizzard avduket Diablo-spill for mobil – ble møtt med pipekonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan praktiskt talt smake luften i det sjela til alle som satt der daua. Dem var hypet og anspente når dem ankom og satte seg ned. Dette varte mens Wyatt pushet hva vi liker om Diablo serien. Men folk begynner å bli forvirret når han snakker om å knytte mennesker sammen. Og så kommer ordene "mobile devices," og det er komplett stillhet fra audiensen.

 

Jeg forventet ikke D4, men hva enn jeg forventet var ikke "mobile MMOARPG" på lista en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, helt fantastisk å se voksne folk bli til barn igjen. Hengelepper, tårer og snørr :D (i sosiale medier) Helt utrolig. Ikke rart gamere fremstår ofte i sosiale kanaler som dem gjør. Eller at det fortsatt ikke er helt stuerent for alle å si dem er en "gamer". Skjønner dem så jævla godt. Hvem vil i voksen alder bli assosiert med slike?

 

Synes det her så veldig kult ut jeg. Men det er helt sikkert et mikrotransaction mareritt. Men krysser fingre for at dem lar oss kjøpe spillet og at det er mulighet for kjøp av kun kosmetiske gjenstander. Men tviler det skjer.... :(

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen hersketeknikk. Når voksne folk reagerer som dem gjør så er det på tide å ta et skritt tilbake å tenke litt. Helt innafor å bli skuffet. Skjønner det. Men når en ser hva folk får seg til å skrive så er det så absolutt på sin plass å ta avstand ifra disse tullingene.

 

At barn reagerer som barn ofte gjør er en ting. Men voksne?! Så absolutt ikke.

Endret av LarZen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blizzard vanner ut og ødelegger seriene sine. Fra midten av 90-tallet har blizzard stått som et symbol på kvalitet og tilnærmet perfekte spillopplevelser.

 

Jeg og mange fryktet at da de gikk sammen med Activision så betydde det starten på slutten. Og det ser neimen ikke ut som om det var feil. De har helt sluttet å lage orginale titler. Spillene får aldri oppfølgere lenger, det blir mer og mer mikrotransaksjoner og nå dette?! Det er respektløst mot alle fans av Diablo. De skjønner åpenbart ikke hva som var bra med Diablo 1 og 2. 3eren var et hån mot toeren, men de reddet seg inn med relativt godt gameplay. For stemning og atmosfære failet de totalt på! Det verste er at de sikkert tjener fett på en mobil-release, på kort sikt. På lang sikt vil de dø, alle viktige personer i selskapet har sluttet for lengst og alle fans vil slutte å være fans. Håper det var verdt det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen hersketeknikk. Når voksne folk reagerer som dem gjør så er det på tide å ta et skritt tilbake å tenke litt. Helt innafor å bli skuffet. Skjønner det. Men når en ser hva folk får seg til å skrive så er det så absolutt på sin plass å ta avstand ifra disse tullingene.

 

At barn reagerer som barn ofte gjør er en ting. Men voksne?! Så absolutt ikke.

 

Sitter du med fasit på hva som er en voksen reaksjon? Finnes det en?

 

Jeg for min del forstår godt at fansen er forbanna. Det hadde jeg også vært om jeg ikke hadde gitt opp blue for lenge siden. Heldigvis kommer det nye gode utviklere til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sitter du med fasit på hva som er en voksen reaksjon? Finnes det en?

Jeg for min del forstår godt at fansen er forbanna. Det hadde jeg også vært om jeg ikke hadde gitt opp blue for lenge siden. Heldigvis kommer det nye gode utviklere til.

At du engang spør det spørsmålet er bekymringsverdig. Jeg skjønner fans er skuffet. Men forbanna? Nei det skjønner jeg ikke. Voksne folk som blir forbanna pga ting som det her er ikke voksne. Enkelt å greit. Nå er det ikke Blizzard som lager dette mobil spillet så at vi får noe info om et nytt Diablo spill til PC/konsoll etter hvert er det nok liten tvil om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...