Gå til innhold

Akkurat nå får du Destiny 2 helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gladnyhet for Destiny-fans: Det søppelet du betalte for er gratis nå.

 

Det syke er jo at spillet var sterkt overpriset når det kom også. Helt sprøtt.... alltid tenkt at Destiny kom til å bli en slager på PC men aner ikke hva dem tenkte på når dem utviklet Destiny 2. Så mye potensiale bortkastet.

Lenke til kommentar

Kan ikke snakke for andre men jeg føler i allefall at jeg har fått valuta for pengene og enda mer da Forsaken kom. Destiny 2 var ganske "ensformig" da det først kom med en kampanje som var grei nok og innhold som du pløyde gjennom i løpet av 30-40 timer, uten Raidet. Endringene fra Destiny 1 ble Bungie kraftig kritisert for, og berettiget sånn sett. Siste dlc har vært et kraftig løft for spillet og serien vil jeg påstå, både innholdsmessig og med tanke på spillbarheten. Prisen derimot er (utrolig) vanskelig å rettferdiggjøre... Det positive nå er at en kan kjøpe forsaken og få med de 2 første dlcene, selv om innholdet i disse ikke akkurat er å skryte av.

 

For min del er Destiny gøy igjen og det ser ut som at Bungie lytter til fansen, selv om det til syvende og sist er Activi$ion som trekker i trådene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke snakke for andre men jeg føler i allefall at jeg har fått valuta for pengene og enda mer da Forsaken kom. Destiny 2 var ganske "ensformig" da det først kom med en kampanje som var grei nok og innhold som du pløyde gjennom i løpet av 30-40 timer, uten Raidet. Endringene fra Destiny 1 ble Bungie kraftig kritisert for, og berettiget sånn sett. Siste dlc har vært et kraftig løft for spillet og serien vil jeg påstå, både innholdsmessig og med tanke på spillbarheten. Prisen derimot er (utrolig) vanskelig å rettferdiggjøre... Det positive nå er at en kan kjøpe forsaken og få med de 2 første dlcene, selv om innholdet i disse ikke akkurat er å skryte av.

 

For min del er Destiny gøy igjen og det ser ut som at Bungie lytter til fansen, selv om det til syvende og sist er Activi$ion som trekker i trådene.

 

jeg er helt enig i hva du sier jeg kaster gjerne mer penger mot Bungie nå siden jeg også føler dem hører mer på oss Fansen av D1 og D2. Forsaken Var Deffinitivt en Forbedring og etter det jeg har hørt rykter om av D3 så er det mye og se fram til ja. p.s. Kommer til og bli Digg og Spille Som en Darkness Guardian i Destiny 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...