Gå til innhold

Nå blir trådløs lading like raskt som med kabel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at Huawei virkelig tar innersvingen på både Apple og Samsung nå. Har Samsung S9+ nå, men skjer det ikke noe revolusjonerende med S10, kan jeg fort se for meg at jeg går over til Huawei.

 

Flotte telefoner, men jeg er opptatt av sikkerhetsoppdateringer og systemoppgraderinger og bruker Android One. Huawei er historisk verst i klassen hva gjelder dette, og Samsung er elendige på oppgraderinger selv om de har blitt noe bedre på sikkerhetsoppdateringer.

Så inntil videre holder jeg meg unna. Kjedelig med Android 8.1 om to år når Android 11 lanseres

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si at Huawei virkelig tar innersvingen på både Apple og Samsung nå. Har Samsung S9+ nå, men skjer det ikke noe revolusjonerende med S10, kan jeg fort se for meg at jeg går over til Huawei.

 

Hvis du har S9+ nå, hvorfor tenke på S10 eller noe annet? Det er ikke akkurat store forskjellene fra år til år lenger.

Lenke til kommentar

 

Må si at Huawei virkelig tar innersvingen på både Apple og Samsung nå. Har Samsung S9+ nå, men skjer det ikke noe revolusjonerende med S10, kan jeg fort se for meg at jeg går over til Huawei.

 

Hvis du har S9+ nå, hvorfor tenke på S10 eller noe annet? Det er ikke akkurat store forskjellene fra år til år lenger.

Samsung ser ut til å operere i 2 års sykluser. S6 og s7 var ganske like, s8 og s9 lige så. S10 vil bringe mye nytt på banen. Allerede nesten bekreftet at det blir multikamera løsning, fingeravtrykksleser i skjermen og noen rykter om frontkamera under skjermen så det ikke opptar areal og man slipper busslomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må si at Huawei virkelig tar innersvingen på både Apple og Samsung nå. Har Samsung S9+ nå, men skjer det ikke noe revolusjonerende med S10, kan jeg fort se for meg at jeg går over til Huawei.

 

Hvis du har S9+ nå, hvorfor tenke på S10 eller noe annet? Det er ikke akkurat store forskjellene fra år til år lenger.

Fordi jeg er en av de som bytter telefon hvert år. Har også SWAP, så får oppgradert forhåpentligvis uten påslag på månedsprisen uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må si at Huawei virkelig tar innersvingen på både Apple og Samsung nå. Har Samsung S9+ nå, men skjer det ikke noe revolusjonerende med S10, kan jeg fort se for meg at jeg går over til Huawei.

 

Flotte telefoner, men jeg er opptatt av sikkerhetsoppdateringer og systemoppgraderinger og bruker Android One. Huawei er historisk verst i klassen hva gjelder dette, og Samsung er elendige på oppgraderinger selv om de har blitt noe bedre på sikkerhetsoppdateringer.

Så inntil videre holder jeg meg unna. Kjedelig med Android 8.1 om to år når Android 11 lanseres

Vel, Mate 20 Pro har Pie 9.0......

Lenke til kommentar

Gikk fra samsung S7 til Mate 20 pro nå, og er veldig fornøyd så langt. Hadde tenkt å vente på galaxy S10, men jeg tror den eneste "store" forskjellen kommer til å være video opptak i 4k 60fps. Kan jo hende det også kommer til Mate 20 pro via en software oppdatering etterhvert. Uansett spiller ikke dette så stor rolle for meg.

Lenke til kommentar

 

Må si at Huawei virkelig tar innersvingen på både Apple og Samsung nå. Har Samsung S9+ nå, men skjer det ikke noe revolusjonerende med S10, kan jeg fort se for meg at jeg går over til Huawei.

 

Flotte telefoner, men jeg er opptatt av sikkerhetsoppdateringer og systemoppgraderinger og bruker Android One. Huawei er historisk verst i klassen hva gjelder dette, og Samsung er elendige på oppgraderinger selv om de har blitt noe bedre på sikkerhetsoppdateringer.

Så inntil videre holder jeg meg unna. Kjedelig med Android 8.1 om to år når Android 11 lanseres

Trege med de releasene ja, men på min Huawei Mate 10 Pro har jeg siste måneden fått 2 sikkerhetsoppdateringer (Google security patches) I går fikk jeg oppdateringen for patchene fra oktober.

Lenke til kommentar

 

 

Må si at Huawei virkelig tar innersvingen på både Apple og Samsung nå. Har Samsung S9+ nå, men skjer det ikke noe revolusjonerende med S10, kan jeg fort se for meg at jeg går over til Huawei.

 

Hvis du har S9+ nå, hvorfor tenke på S10 eller noe annet? Det er ikke akkurat store forskjellene fra år til år lenger.

Samsung ser ut til å operere i 2 års sykluser. S6 og s7 var ganske like, s8 og s9 lige så. S10 vil bringe mye nytt på banen. Allerede nesten bekreftet at det blir multikamera løsning, fingeravtrykksleser i skjermen og noen rykter om frontkamera under skjermen så det ikke opptar areal og man slipper busslomme.

Note 9 var et ganske så stort skritt opp fra note 8.

 

Absolutt alt ble bedre. Men saerlig ble det kompensert der note 8 manglet mest, det dårlige batteriet å treg/liten lagringsplass.

 

Det eneste jeg kunne oenske meg fra note 10 er enda litt bedre batteritid. 5000mah og 7nm SoC!

 

Håper virkelig det ikke blir noen fingeravtrykkleser under skjermen, å 5g er jeg litt i tvil over hvis det er noe for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flotte telefoner, men jeg er opptatt av sikkerhetsoppdateringer og systemoppgraderinger og bruker Android One. Huawei er historisk verst i klassen hva gjelder dette, og Samsung er elendige på oppgraderinger selv om de har blitt noe bedre på sikkerhetsoppdateringer.

Så inntil videre holder jeg meg unna. Kjedelig med Android 8.1 om to år når Android 11 lanseres

Det er da lite poeng å tenke på OS-oppdateringer nå lenger ... Det er sikkerhetsoppdateringene som er viktige og der har mobilprodusentene skjerpet seg. På min Note 8 får jeg sikkerhetsoppdateringer hver måned (seneste er november-oppdateringen som kom i forrige uke).
Lenke til kommentar

 

 

Ladeplaten gir en effekt på inntil 15 watt og følger den mye brukte QI-standarden. Det betyr at langt flere enheter enn Huaweis egne kan dra nytte av den og selvsagt er bruksområdene ikke begrenset til mobiler. Også ørepropper og smartklokker med QI-støtte kan dermed lades raskt.

det kan umulig stemme? 5 volt 5 amp = 25 watt? eller 9 volt 2 amp = 18 watt.

 

Uansett finnes den på ebay?

Qi Wireless 15W Smart Fast Charging Charger Pad For Huawei Mate 20 Pro

Det som er usikkert om den funger på alle mobiler?

 

New Wireless Charger Adapter Charging Receiver For iPhone Samsung Andriod Type-C

Men ikke mange som støtter så rask ladning?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...