Gå til innhold

Ja, serverne til Call of Duty: Black Ops 4 er dårligere nå enn de var i betaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hmm...skal tro om det er derfor jeg slitter med lag og tearing. Kommer til og med opp beskjed på skjermen "Signal Lost"

 

Nei, tickrate på server har ingenting med det å gjøre.

Her har du nok en dårlig kabel eller feil oppløsning i forhold til skjerm/grafikk-kort.

Kjører ikke med kabel, bruker trådløs. Men det har jeg gjort i mange år, har ikke vært noe problem. Tror det er som du sier forholdet mellom skjerm og grafikk kort.

Har denne skjermen: https://www.komplett.no/product/913843/gaming/skjerm-tilbehoer/skjermer/samsung-34-led-curved-freesync-c34f791

 

Bruker et GTX 1060 kort på den, på max oppløsning.Som er 3440x1440 på low setting. Har prøvd å stille ned oppløsningen, men uten at det har hjulpet.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm...skal tro om det er derfor jeg slitter med lag og tearing. Kommer til og med opp beskjed på skjermen "Signal Lost"

 

Nei, tickrate på server har ingenting med det å gjøre.

Her har du nok en dårlig kabel eller feil oppløsning i forhold til skjerm/grafikk-kort.

Kjører ikke med kabel, bruker trådløs. Men det har jeg gjort i mange år, har ikke vært noe problem. Tror det er som du sier forholdet mellom skjerm og grafikk kort.

Har denne skjermen: https://www.komplett.no/product/913843/gaming/skjerm-tilbehoer/skjermer/samsung-34-led-curved-freesync-c34f791

 

Bruker et GTX 1060 kort på den, på max oppløsning.Som er 3440x1440 på low setting. Har prøvd å stille ned oppløsningen, men uten at det har hjulpet.

Eh, 4k gaming med et gtx 1060? Ekke veldig rart at du har ytelsesproblemer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...