Gå til innhold

ANMELDELSE: Return of the Obra Dinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk spill, og bra anmeldelse. Fortjent 9er. Et av årets desidert beste. Grafikken, musikken og stemmeskuespillet er forøvrig helt konge. Synes synd på de som går glipp av dette spillet.

 

Har sett litt på youtube og dette så dritdårlig ut. Men vær så snill og ikke syns synd på meg, jeg kjenner det ikke en plass at dette er noe jeg går glipp av. Og grafikken var bra i 1980 (ja vet det skal være slik)

Lenke til kommentar

 

Fantastisk spill, og bra anmeldelse. Fortjent 9er. Et av årets desidert beste. Grafikken, musikken og stemmeskuespillet er forøvrig helt konge. Synes synd på de som går glipp av dette spillet.

 

Har sett litt på youtube og dette så dritdårlig ut. Men vær så snill og ikke syns synd på meg, jeg kjenner det ikke en plass at dette er noe jeg går glipp av. Og grafikken var bra i 1980 (ja vet det skal være slik)

Burde kanskje presisert at jeg synes synd på de som liker gode spill (trodde det var underforstått), som går glipp av dette i all Grandiosa-reklamen. At du er en av de som mener Grandiosa er tidenes beste pizza er helt greit. :)

Lenke til kommentar

 

Fantastisk spill, og bra anmeldelse. Fortjent 9er. Et av årets desidert beste. Grafikken, musikken og stemmeskuespillet er forøvrig helt konge. Synes synd på de som går glipp av dette spillet.

 

Har sett litt på youtube og dette så dritdårlig ut. Men vær så snill og ikke syns synd på meg, jeg kjenner det ikke en plass at dette er noe jeg går glipp av. Og grafikken var bra i 1980 (ja vet det skal være slik)

vis grafikken er grunnen til at du ikkje kjøper/spiller ett spill har du missforstått alt, grafikk og eye candy er vel og fint, men uten gameplay så funker det lite (*host* cod *host*).

kanskje sjangeren ikkje er din stil, men å si at grafikken suger derfor er spillet dårlig er bare tragisk.

gå tilbake til highend eyecandy gamesa dine og kos deg.

jeg ska kose meg i hel med ett vakkert(grafikk og historie messigt) mord mysterium.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...