Gå til innhold

Du må rydde mye plass for Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så fysiske kopien innholder nesten ingen data. Er det slutten på vitsen med fysiske kopier til konsoll også kanskje?

Har bare 5mbit linje så kommer til og ta ca en uke for meg og laste ned 100gigs yay.

 

Den fysiske utgaven ryktes(tror ikke det er 100% bekrefta) å komme med 2 discer. Disse vil inneholde mesteparten av spillet(ca 50GB plass på en dual-layer Blu-ray plate). Man må uansett installere spillet på harddisken, men den fysiske kopien vil spare folk for ganske mye nedlasting vil jeg tro.

Lenke til kommentar

 

Quick Time Events tar visst mye plass. Hva med å faktisk lage et spill og ikke bare en film "on rails"?

Spillet har mye mer å by på enn bare togran.

Det håper jeg. Nå har jeg ikke sett den nye traileren som kom denne uken, men den forrige som alle kalte gameplaytrailer var jo stort sett bare qt. Den gjorde en veldig slett jobb med å overbevise meg om at dette blir bra. Men blir det jo sikkert :-)

Lenke til kommentar

Det håper jeg. Nå har jeg ikke sett den nye traileren som kom denne uken, men den forrige som alle kalte gameplaytrailer var jo stort sett bare qt. Den gjorde en veldig slett jobb med å overbevise meg om at dette blir bra. Men blir det jo sikkert :-)

Den forrige gameplay traileren var kanskje i overkant cinematisk, men kan ikke si at jeg så særlig mange QTEs der?

Lenke til kommentar

Ja, mulig jeg husker feil og det var overvekt av rene cutscenes og mindre qte. Vet ikke hva som er verst. Men uansett - poenget mitt var  at det var for lite gameplay i en gameplaytrailer :-) 

Da kan jeg si meg mer enig. :)

 

Det er et Rockstar-spill, så det er nok ikke så rart at de velger å fokusere på de cinematiske og historiedrevne aspektene. Jeg har uansett troen på at det blir minst like gøy som RDR var. :)

Lenke til kommentar

 

så fysiske kopien innholder nesten ingen data. Er det slutten på vitsen med fysiske kopier til konsoll også kanskje?

Har bare 5mbit linje så kommer til og ta ca en uke for meg og laste ned 100gigs yay.

 

Den fysiske utgaven ryktes(tror ikke det er 100% bekrefta) å komme med 2 discer. Disse vil inneholde mesteparten av spillet(ca 50GB plass på en dual-layer Blu-ray plate). Man må uansett installere spillet på harddisken, men den fysiske kopien vil spare folk for ganske mye nedlasting vil jeg tro.

Jup, plater er veldig trege så du krever installering til harddisk, Å laste data rett fra plate er forje årtusen.

På den andre siden er det mange spill spesielt steam spill på pc som krever full nedlastning.

Lenke til kommentar

lurer på hvor mye av dette som man må betale for å lukke opp?

 

Vet ikke hvor mye av det som ligger i basis versjonen av spillet, men du må betale opp mot 500 kr ekstra for å få alt i starten.

Så skal online delen komme senere, kanskje en del nedlasting da også?

 

Etter det regner jeg med vi får mikrotransaksjoner og betalt dlc slik som i gta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...