Gå til innhold

Fredag morgen kan du forhåndsbestille iPhone Xr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er ikke skjermen så veldig viktig. Jeg ser aldri film på mobilen. Batteritid er veldig viktig, og et bra kamera. Jeg har forstått at Xr har samme kamera som Xs og det er kjempebra. Eneste jeg ikke liker er størrelsen. Den kunne vært litt mer kompakt. Jeg vurderer å bytte ut min iPhone 5s som jeg har hatt i flere år nå. Gleder meg til Xr kommer i butikk så jeg kan få se den og prøve den i virkeligheten. Ser veldig fin ut. Bare litt for stor.

Lenke til kommentar

 

Burde kanskje også nevne at skjermen har en pinlig oppløsning på 1792x828, altså så vidt over 720p...

Har selv Iphone X med OLED. Skjermen er bra, men sliter med å se en praktisk forskjell på denne og en LCD med lavere oppløsning.

X har ikke bare har en mye høyere oppløsning, men på en mindre skjerm. Man skal lett kunne se forskjell, hvis ikke er det deg det er noe feil med. Om det i praktisk bruk gjør noen forskjell er selvfølgelig opp til hver enkelt, men jeg ser det som galskap at man betaler nesten 9000kr og ikke kan se 1080p youtube engang.

 

Utrolig misvisende for tek og ikke inkludere det i artikkelen.

Endret av samobil
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tek.no iPhone blir ikke billigere å lage. Den blir dyrere. Det er bare ren faktafeil fra deres side. Prisen på komponenter og valuta svinger fra dag til dag. Bare fordi en komponent har falt i pris gjør det ikke iPhone billigere å lage for Apple enn forrige modell.

 

Dette sammen med oppløsningen som er en svært viktig forskjell også.

 

Kan ikke lage artikkel om forskjeller og skrive ting som ikke stemmer og glemme å ta med store forskjeller.

 

Dere har fortsatt ikke rettet faktafeil i M20P artikkelen heller. Det å få fakta riktig burde jo være et minimum, og hvertfall rette opp om det er feil. Blir litt vanskelig å lese artikler her når jeg må gå til andre sider for å sjekke om det dere skriver faktisk stemmer eller er feil.... Digi.no til forskjell hadde alt på plass og mer info enn dere selv om de ikke hadde full test engang. Kanskje dere bør sjekke digi.no for å finne riktig informasjon til å oppdatere artiklene deres?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med forhåndsbestilling fra Apple. Sender de tlf den dagen den slippes eller før..

Eller for å si det på en annen måte. Hvordan får man tlf raskest. må ha den til 27. (gave) :)

 

Apple sender dager før med DHL og du kommer til å motta selve lansering dagen., avhengig av når du bestiller altså kl sett, bruk Apple store app(dersom du har iphone)

Lenke til kommentar

Det beste iPhone kjøpet av Xr, Xs og Xs Max.
For det første er prisen lavest. Skjermen har den mest passelige størrelsen. Lavere oppløsning er ikke noe problem da den er mer enn god nok (1792 X 828). At der ikke er 2x objektivet på kamera er uansett ikke noe jeg vil savne. Bedre batteritid er også viktig.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

3D Touch er kanskje den eneste funksjonen på min Iphone, som har liten nytteverdi.

Føler ikke at Apple har lykkes med å gjøre denne funksjonen verdifull for oss forbrukere.

Om jeg ikke hadde hatt en Iphone X, ville jeg nok gått for Xr

 

Jeg bruker den mange ganger til dagen. Hadde det ikke vært for att den har begynt å bli ustabil så hadde jeg brukt den enda mer.

 

Den er genial når en skal flytte markøren, hardt press på tastaturen, så kan en flytte markøren med fingeren kjapt. Snarveier på hjemskjermen er praktisk (akuratt her gjør det ingenting å erstatte med long press). Preåpne linker og bilder i safari er noe jeg bruker støtt og stadig..

 

Jeg kommer til å savne 3D touch.. Skulle bare ønske den var mer stabil..

Lenke til kommentar

 

Kommer til å selge bra. Men her på berget blir den kanskje for billig. Vil tro det kommer cases med falskt dobbelkamera hvert øyeblikk.

 

Hvorfor vil du ha dobbeltkamera ? Kvaliteten på bildet kommer an på fotografen, ikke antall linser

Det skal ikke mer til enn å holde kamera(mobilen) i ro når man tar bilde. Man trenger ikke være profesjonell fotograf for å ta gode bilder. Flere kameraer har noe å si på kvaliteten av bildet. Hver linse har sin oppgave for at du(ikke profesjonell fotograf) skal få tatt fine bilder(så lenge du holder mobilen i ro).

Lenke til kommentar

3D Touch er kanskje den eneste funksjonen på min Iphone, som har liten nytteverdi.

Føler ikke at Apple har lykkes med å gjøre denne funksjonen verdifull for oss forbrukere.

Om jeg ikke hadde hatt en Iphone X, ville jeg nok gått for Xr

 

Snakk for deg selv. Den funksjonen bruker jeg mange ganger hver dag. Du kan flytte markøren rundt i tekstfeltet ved å trykke hardt på tastaturet. Du kan forhåndsvise lenker uten å åpne dem. Så trykker du hardt igjen for å åpne siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...