Gå til innhold

Nå vet vi at ny iPad er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer.

Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden.

 

Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske.

 

 

Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad?

Tror det er ganske likt. 

Lenke til kommentar

 

Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer.

Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden.

 

Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske.

 

 

Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad?

Tror det er ganske likt. 

Tenk deg om nå... Du skal ha passe store hender for å kunne gripe rundt en iPad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer.

Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden.

Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske.

Jeg gikk fra iphone 8 til Xs og er det en ting jeg ikke savner så er det hjem knappen;)

Jeg har også 1gen ipad pro 12,9 og etter ios12 bruker jeg kun knappen for fingeravtrykk inlogging og godkjenning

 

 

 

 

Håper da virkelig ikk de har ødelagt den med busslomme. Noe så horribelt! Er det virkelig noen som ville hatt det slik hvis de kunne velge?

Tviler på den busslommen kommer på den nye ipad proen. Ikonet av den nye ipadem som ble lekket mangler også “busslommen”

 

 

post-414013-0-73955300-1539373043_thumb.png

Endret av V-S 86
Lenke til kommentar

 

Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer.

Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden.

 

Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske.

 

 

Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad?

Tror det er ganske likt. 

Vel, jeg har en vanlig ipad og lener ofte en liten del av håndleddet på rammen rundt. Nå er også en ipad mye større en en telefon så selvfølgelig mer vekt også, så det er ikke "ganske likt".

Lenke til kommentar

 

 

Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer.

Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden.

 

Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske.

 

 

Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad?

Tror det er ganske likt. 

Vel, jeg har en vanlig ipad og lener ofte en liten del av håndleddet på rammen rundt. Nå er også en ipad mye større en en telefon så selvfølgelig mer vekt også, så det er ikke "ganske likt".

Det er jo det man palm rejection teknologien i iPad for. Den registrer ikke det som et trykk.

Lenke til kommentar

Tenk deg om nå... Du skal ha passe store hender for å kunne gripe rundt en iPad.

 

 

Som sagt, dere bekymrer dere for et "ikke" problem. Bildet under er godt eksempel, jeg kan fint holde og bruke min iPhone X på samme måte under uten at det er et problem. Det er kun fingertuppene som blir registrert som touch, ikke hånden.

 

depositphotos_207500408-stock-photo-hand

Endret av MrL
Lenke til kommentar

 

Tenk deg om nå... Du skal ha passe store hender for å kunne gripe rundt en iPad.

 

 

Som sagt, dere bekymrer dere for et "ikke" problem. Bildet under er godt eksempel, jeg kan fint holde og bruke min iPhone X på samme måte under uten at det er et problem. Det er kun fingertuppene som blir registrert som touch, ikke hånden.

Du dekker fortsatt deler av skjermen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...