Gå til innhold

Apples TV-innhold kan bli gratis for alle med et Apple-produkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom ryktene stemmer om Tim Cook og Apples intensjon om å gjøre tjenesten så "uskyldsren" og familievennlig som mulig (som nevnt i denne artikkelen også), tror jeg at jeg klarer meg uten:

https://gizmodo.com/apples-upcoming-streaming-service-is-reportedly-so-blan-1829249910

 

Greit at man ikke skal ha masse sex og blod i alle serier, men hvis nivået er "uff, vi kan ikke ha en person som holder en pistol", så blir det kanskje litt tamt. Og såpass stor kreativ innblanding fra sjefene i firmaet borger sjelden for god kreativ utfoldelse for de som lager seriene.

Endret av Nissenakke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple og ordet gratis harmonerer ikke i mitt hode...

 

 

De av oss som kjenner Apple litt vet at Apple har gitt bort gratis software i årevis, inkludert:

 

- Mac OS X

- Pages

- Numbers

- Keynote

- iPhoto

- iMovie

- iDVD

- iWeb

- GarageBand

- Darwin

 

Blir helt matt av kunnskapsløsheten til enkelte...

 

Det sagt, tviler jeg selv på at alle episoder av alle seriene Apple nå lager blir gratis for alltid. Men vi får vente og se :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De av oss som kjenner Apple litt vet at Apple har gitt bort gratis software i årevis, inkludert:

 

- Mac OS X

- Pages

- Numbers

- Keynote

- iPhoto

- iMovie

- iDVD

- iWeb

- GarageBand

- Darwin

 

Blir helt matt av kunnskapsløsheten til enkelte...

 

Det sagt, tviler jeg selv på at alle episoder av alle seriene Apple nå lager blir gratis for alltid. Men vi får vente og se :)

Gratis er det vel ikke, man må jo kjøpe en Mac til mange flere tusenlapper enn en tilsvarende PC for å få disse programmene "gratis".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De av oss som kjenner Apple litt vet at Apple har gitt bort gratis software i årevis, inkludert:

 

- Mac OS X

- Pages

- Numbers

- Keynote

- iPhoto

- iMovie

- iDVD

- iWeb

- GarageBand

- Darwin

 

Blir helt matt av kunnskapsløsheten til enkelte...

 

Det sagt, tviler jeg selv på at alle episoder av alle seriene Apple nå lager blir gratis for alltid. Men vi får vente og se :)

Joda, jeg legger meg flat for det du skriver her. Innlegget mitt var vel litt i frustrasjon over de x antall tusen jeg har tillat meg selv å svi av på diverse appleprodukter, både til meg selv og familien de siste årene.
Lenke til kommentar

Kan en sammenligne Chromecast og Apple TV da?

Elkjøp velger vertfall å gjør det sammen med mange andre. Så jeg tror svaret på ditt spørsmål er: Ja.

 

Men du kan kanskje fortelle meg hva som er differensiatoriene som gjør at man ikke kan sammenligne dem? Selv om man egentlig kan sammenligne selv om der finnes differensiatorer. morsomme greier det derre.

Endret av wahwahwah
Lenke til kommentar

Elkjøp velger vertfall å gjør det sammen med mange andre. Så jeg tror svaret på ditt spørsmål er: Ja.

 

Men du kan kanskje fortelle meg hva som er differensiatoriene som gjør at man ikke kan sammenligne dem? Selv om man egentlig kan sammenligne selv om der finnes differensiatorer. morsomme greier det derre.

er ik chromecast avhengig av å bli «drevet» av en mobil el nettbrett ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...