Gå til innhold

Apple fikser både ladefeil og dårlig dekning med ny oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har denne feilen på TvOS 12 med Viaplay. Og måtte nedgradere til 11 og slå av automatisk oppdatering.

*Fikser en feil hvor undertekster ikke vises i noen videoapper

 

Kommer update’n også til TvOS ?

 

Jeg har også opplevd det i filmer kjøpt i iTunes, men det var nok for meg å sette undertekst til et annet språk også tilbake til det opprinnelige.

Lenke til kommentar

Jeg har også opplevd det i filmer kjøpt i iTunes, men det var nok for meg å sette undertekst til et annet språk også tilbake til det opprinnelige.

Takk for tipset :)

Men har selvsagt prøvd dette. Det funker kun med at du får text etter hvert bytte i ca 30 sekunder så er det borte igjen , dette med viaplay appen på appletv v.12. Skjer ikke feil i det hele tatt med netflix,hbo eller itunes.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Takk for tipset :)

Men har selvsagt prøvd dette. Det funker kun med at du får text etter hvert bytte i ca 30 sekunder så er det borte igjen , dette med viaplay appen på appletv v.12. Skjer ikke feil i det hele tatt med netflix,hbo eller itunes.

Åja, men høres mer ut som en feil ViaPlay har, som de må fikse. Bruker ikke ViaPlay, så kan ikke se om det samme skjer med meg hos ViaPlay.

Lenke til kommentar

Fra viaplay kundeservice

Opplever du problemer med undertekster på Apple TV 4/4k? Da anbefaler vi at du oppdaterer programvaren.

 

 

 

I forbindelse med at tvOS 12 ble sluppet til Apple TV 4/4K, registrerte vi at noen brukere opplevde problemer med at undertekstene forsvant sporadisk. Nå har tvOS 12.0.1 blitt utgitt, som inneholder en løsning på dette problemet. Oppdater derfor programvaren for å fortsette å se som vanlig.

 

 

Så da kan jeg tydligvis oppdatere til TVOS 12 igjen :)

Lenke til kommentar

Fra viaplay kundeservice

 

Så da kan jeg tydligvis oppdatere til TVOS 12 igjen :)

Det der har ikke jeg fått med meg, for den oppdatering kom visst 24 september(googlet det).

Har ikke din Apple TV oppdater seg automatisk, eller gikk du ned til tvOS 11 før 24 sep?

Lenke til kommentar

 

Jeg har også opplevd det i filmer kjøpt i iTunes, men det var nok for meg å sette undertekst til et annet språk også tilbake til det opprinnelige.

Takk for tipset :)

Men har selvsagt prøvd dette. Det funker kun med at du får text etter hvert bytte i ca 30 sekunder så er det borte igjen , dette med viaplay appen på appletv v.12. Skjer ikke feil i det hele tatt med netflix,hbo eller itunes.

Kom en oppdatering på Viaplay appen som fikset undertekst problemet for meg for ett par uker siden.. kjøret TvOS 12.1 beta

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...