Gå til innhold

GUIDE: Nødlader Dette er de aller beste nødladerne vi har testet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av de som automatisk starter lading når en telefon kobles til? De fleste laderene jeg har hatt er mildt sagt idiotiske, fordi du må trykke på en knapp før ladingen starter. Resultatet av det er jo at jeg altfor ofte plugger i telefonen og legger den til lading, for så å finne ut senere at den ikke har ladet pga jeg glemte å trykke på den forbannede påknappen på laderen!  :wallbash:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen av de som automatisk starter lading når en telefon kobles til? De fleste laderene jeg har hatt er mildt sagt idiotiske, fordi du må trykke på en knapp før ladingen starter. Resultatet av det er jo at jeg altfor ofte plugger i telefonen og legger den til lading, for så å finne ut senere at den ikke har ladet pga jeg glemte å trykke på den forbannede påknappen på laderen!  :wallbash:

 

Aldri opplevd. De tre jeg har nå fra xiaomi, starter ladingen automatisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri opplevd. De tre jeg har nå fra xiaomi, starter ladingen automatisk

Jeg har 3 stk, inkludert tidligere testvinner fra Biltema, og alle går i "dvalemodus" etter noen minutter. Dvs, når den ikke har vært brukt på en stund vil lading IKKE starte automatisk, jeg må trykke på knappen først. Når knappen er trykket på vil lading deretter starte automatisk, inntil den går i "dvalemodus" - tror det varierer fra 2 til ca 15 minutter på de forskjellige.

Lenke til kommentar

 

Aldri opplevd. De tre jeg har nå fra xiaomi, starter ladingen automatisk

Jeg har 3 stk, inkludert tidligere testvinner fra Biltema, og alle går i "dvalemodus" etter noen minutter. Dvs, når den ikke har vært brukt på en stund vil lading IKKE starte automatisk, jeg må trykke på knappen først. Når knappen er trykket på vil lading deretter starte automatisk, inntil den går i "dvalemodus" - tror det varierer fra 2 til ca 15 minutter på de forskjellige.

Powerbanker av merket Anker starter lading automatisk. De kommer i alle varianter opp til 26800mAh. Sistnevne kommer forøvrig også med 3x USB3.0 og kan lade 3 ting samtidig.

Lenke til kommentar

Er det noen av de som automatisk starter lading når en telefon kobles til? De fleste laderene jeg har hatt er mildt sagt idiotiske, fordi du må trykke på en knapp før ladingen starter. Resultatet av det er jo at jeg altfor ofte plugger i telefonen og legger den til lading, for så å finne ut senere at den ikke har ladet pga jeg glemte å trykke på den forbannede påknappen på laderen!  :wallbash:

 

Kjenner ikke produktene i testen, men har selv to litt eldre batteribanker - en av merket Trust (Primo 21227 - 8800mAh) og en annen fra TP-Link (PB10400 - 10400mAh), begge starter automatisk å lade telefonen når den tilkobles og de starter på samme måte automatisk å lade seg selv når de plugges i veggen. 

Plug and play altså. 

Begge har fungert knirkefritt i to år eller mer (husker ikke helt når de ble kjøpt, men det er lenge siden) og kan anbefales. Begge er fremdeles i salg ser jeg. 

Har aldri vært borti batteribanker som krever at man trykker på en knapp for at de skal starte ladingen, det høres helt tullete ut. Visste ikke at sånt fantes engang. Hva i alle dager er vitsen med en sånn løsning? 

Endret av Netfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...