Gå til innhold

NHL-lag forbyr videospill på reiser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå burde vel voksne mennesker få disponere fritiden sin som de vil så lenge det ikke går ut over jobben deres.

 

Kan bli smått slitsomt for evt introverte på laget med en påtvunget 'vær sosial 24/7-politikk'.

 

Spiller du på et proff-lag, trener med folk hver dag og tilbringer timevis i fly/buss på vei hit og dit, så er vel ikke mangel på sosial omgang det største problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå burde vel voksne mennesker få disponere fritiden sin som de vil så lenge det ikke går ut over jobben deres.

 

Kan bli smått slitsomt for evt introverte på laget med en påtvunget 'vær sosial 24/7-politikk'.

 

Spiller du på et proff-lag, trener med folk hver dag og tilbringer timevis i fly/buss på vei hit og dit, så er vel ikke mangel på sosial omgang det største problemet.

 

Er forøvrig enig, vil bare presisere at under reise til bortekamper så er det heller å sammenligne med en jobbreise. Det er altså ikke snakk om å gjøre inngrep i fritiden. Det er fortsatt lov å gå på hotellrommet å lese en bok, eller henge på facebook om man foretrekker det.

 

Synes forøvrig opplegget er litt spesielt, men nå har jo ikke vi innsikt i deres reisevaner, så det blir kanskje litt i overkant å dømme de voldsomt for dette. På den annen side er det helt på sin plass å riste oppgitt på hodet uavhengig om det er riktig eller ikke for den spillergruppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Jeg mener det finnes bedre måter å tilbringe tiden sin på reise"

 

Jeg mener at du er en jævla tulling som burde la folk drive med det de selv liker.

 

Skjønner heller ikke hvorfor kino er så mye bedre enn spill? Jeg er da mye mer sosial når jeg spiller enn når jeg ser på film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...