Gå til innhold

Her har Kias e-Niro Europa-premiere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de 451 literne er inkludert rommet under plata, så må den og sammenlignes med Kona der man ikke har trukket fra for dette. Da er bagasjeplassen på den på 373 liter, og altså bare 78 liter mindre.

 

Med tanke på at Kona ser mye penere ut i mine øyne, så er altså de få literne liten grunn til å bytte fra den reservasjonen jeg har allerede. Det måtte i tilfelle være om literne er fordelt over et større areal.

 

Det eneste stedet jeg synes E-Niro er penere på, er litt mer tradisjonell utførelse på nedre del av dashbordet og delen mellom setene. Den brua blir interessant å se om blir plagsom i lengden, eller om den faktisk er genial.

 

Frem til det faktisk blir bekreftet at denne kommer med tilhengerfeste, eller vi får samme melding som med Kona, så er det faktisk lite annet enn de få literne som faktisk er mer "spennende" med E-Niro. Det eneste fortrinnet ellers, er 7 år garanti for de som kjører mindre enn 32 000 km per år på 5 år og/eller mindre enn 22857 per år på 7 år.

 

Kona har 5 år garanti på ubegrenset antall km og 8 år/200 000 km på batteriet. For de som kjører veldig mye, så er garantien bedre på Kona, og et år ekstra på batteriet, er greit å ha. For egen del, hadde jeg gjerne sett 7 år på bilen, da jeg nok vil havne under 22857 per år.

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...